Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Website problemen? Meld ze hier!

Update:

Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.


Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pauperclown
Country flagpauperclown in 22-08-2015 14:02 Algemeen
in 22-08-2015 14:02 Algemeen
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pauperclown:
Yep! Lijkt beter nu.


Maak ons moderator !
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
Zodra ik naar een profielpagina van een lid wil gaan, loopt deze website standaard vast. Best irritant als je iemand wilt volgen.


Hetzelfde verhaal nu. Ik moet VW dan openen in een andere browser voordat ie het weer doet. Niet erg handig!
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
pauperclown:
Zodra ik naar een profielpagina van een lid wil gaan, loopt deze website standaard vast. Best irritant als je iemand wilt volgen.


Hetzelfde verhaal nu. Ik moet VW dan openen in een andere browser voordat ie het weer doet. Niet erg handig!


Met welke browser/device bekijk je de website? We kunnen het namelijk niet nabootsen hier, maar wellicht zien we iets over het hoofd.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
pauperclown:
pauperclown:
Zodra ik naar een profielpagina van een lid wil gaan, loopt deze website standaard vast. Best irritant als je iemand wilt volgen.


Hetzelfde verhaal nu. Ik moet VW dan openen in een andere browser voordat ie het weer doet. Niet erg handig!


Met welke browser/device bekijk je de website? We kunnen het namelijk niet nabootsen hier, maar wellicht zien we iets over het hoofd.


Chrome. Ik heb dit probleem soms meermaals per dag.

Edit: Ik heb het probleem binnen 2 minuten nagebootst ;-). Wat ik doe is op een profielnaam in de chat klikken en vervolgens ga ik naar het kopje 'profiel' en dan loopt ie vast.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
denise92:
pauperclown:
pauperclown:
Zodra ik naar een profielpagina van een lid wil gaan, loopt deze website standaard vast. Best irritant als je iemand wilt volgen.


Hetzelfde verhaal nu. Ik moet VW dan openen in een andere browser voordat ie het weer doet. Niet erg handig!


Met welke browser/device bekijk je de website? We kunnen het namelijk niet nabootsen hier, maar wellicht zien we iets over het hoofd.


Chrome. Ik heb dit probleem soms meermaals per dag.

Edit: Ik heb het probleem binnen 2 minuten nagebootst ;-). Wat ik doe is op een profielnaam in de chat klikken en vervolgens ga ik naar het kopje 'profiel' en dan loopt ie vast.


Gaan we zo snel mogelijk proberen te repareren!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik kan vanaf de mobiele app niet meer op de chat, heel vervelend en dit is al minimaal een maandje zo. Dacht eerst dat dit aan mijn telefoon lag maar na rondvraag erachter gekomen dat dit niet zo is en meerdere leden er last van hebben

Hoop dat dit snel opgelost kan worden!
0 Vind ik leuk's
zaka1992:
Ik kan vanaf de mobiele app niet meer op de chat, heel vervelend en dit is al minimaal een maandje zo. Dacht eerst dat dit aan mijn telefoon lag maar na rondvraag erachter gekomen dat dit niet zo is en meerdere leden er last van hebben

Hoop dat dit snel opgelost kan worden!


iOS of android? Krijg je een foutmelding?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik heb dit ook, chat doet het gewoon niet in de app. Leeg scherm.

Vanaf iPhone.

----

En nu ik kijk doet die het wel... Gister iig niet ;)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
iOS hebben we net een update van uitgevoerd.
Android volgt snel!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
iOS hebben we net een update van uitgevoerd.
Android volgt snel!


Android heb ik!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.