Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto combi boost niet uitbetaald

Ik heb gisteren een combi boost voetbal - alle teams over 2,5 goals (sparta-heracles-den bosch) (3-1,2-1,2-2) gespeeld deze wedstrijden waren allen meer dan 2,5 dus goed maar toto geeft aan dat de bet verloren is? dinsdag ook een boost gedaan alle teams over 1.5 goals (ajax-barcelona-Brighton) (1-2,3-0,0-2 verlies brighton)en deze werd wel uitbetaald.

Neem aan dat dit een fout van Toto is?


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar menzi
Country flagmenzi in 20-04-2019 04:42 Algemeen
in 20-04-2019 04:42 Algemeen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 20 apr. 2019, 06:42 schreef menzi:

Ik heb gisteren een combi boost voetbal - alle teams over 2,5 goals (sparta-heracles-den bosch) (3-1,2-1,2-2) gespeeld deze wedstrijden waren allen meer dan 2,5 dus goed maar toto geeft aan dat de bet verloren is? dinsdag ook een boost gedaan alle teams over 1.5 goals (ajax-barcelona-Brighton) (1-2,3-0,0-2 verlies brighton)en deze werd wel uitbetaald.

Neem aan dat dit een fout van Toto is?


Even via je wedgeschiedenis dubbelchecken of je wel overal de Over 2,5 goals hebt gespeeld. Zo ja, neem dan gewoon even contact op met Toto, dan zal het vast wel in orde komen.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Heb je niet op de specifieke teams over 2,5 goals gespeeld?

0 Vind ik leuk's

Alle teams over 2,5 is inderdaad niet goed.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op za. 20 apr. 2019, 07:55 schreef Otmpie:

Heb je niet op de specifieke teams over 2,5 goals gespeeld?

Er is maar 1 optie Alle teams over 1,5/2,5. Als het specifiek om teams zou gaan dan zou de bet van dinsdag ook fout moeten zijn Brighton verliest met 0-2 dat is het vreemde, maar er wordt in de wedstrijd wel meer dan 1.5 gescoord.


0 Vind ik leuk's

Wat was de notering op je bet ?

0 Vind ik leuk's
Op za. 20 apr. 2019, 16:07 schreef timmotief:

Wat was de notering op je bet ?

9€

0 Vind ik leuk's

Dan was dat sowieso op de thuisteams over 2.5 goals en niet bij de wedstrijden.

1 Vind ik leuk's
Op za. 20 apr. 2019, 20:24 schreef timmotief:

Dan was dat sowieso op de thuisteams over 2.5 goals en niet bij de wedstrijden.

Zal wel kloppen dan heb een mail naar de klantenservice gestuurd, maar blijf het vreemd vinden gezien de uitbetaling van dinsdag?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.