Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag over live wedden

Ik vroeg mij af voor onderzoek, of er hier mensen zijn die graag livewedden en veel sport live kijken. Ik bedoel dan ook hele wedstrijden. Tennis, voetbal, maakt me verder niet uit. Gelieve hieronder dan te reageren!


Er valt veel geld mee te verdienen!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fabiansky95
Country flagfabiansky95 in 14-11-2019 14:05 Algemeen
in 14-11-2019 14:05 Algemeen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 14 nov. 2019, 15:05 schreef fabiansky95:

Ik vroeg mij af voor onderzoek, of er hier mensen zijn die graag livewedden en veel sport live kijken. Ik bedoel dan ook hele wedstrijden. Tennis, voetbal, maakt me verder niet uit. Gelieve hieronder dan te reageren!

Vrijwel alles wat ik speel is op basis van beelden die ik zie. Speel zo nu en dan tips uit de chat mee, maar 80-90% is op basis van de wedstrijden die ik zie. In dit geval voornamelijk voetbal en darts.

3 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Goed bezig Fabiansky. Als het niet rechtsom kan, dan linksom he, hahahah heerlijk! Had je toevallig net een een privé'tje gestuurd n.a.v gisteren!

1 Vind ik leuk's

Hoi Fabiansky! Super cool idee, bedankt! Ben benieuwd of er nog meer mensen veel live volgen en geld verdienen hiermee

0 Vind ik leuk's
Op do. 14 nov. 2019, 15:05 schreef fabiansky95:

Ik vroeg mij af voor onderzoek, of er hier mensen zijn die graag livewedden en veel sport live kijken. Ik bedoel dan ook hele wedstrijden. Tennis, voetbal, maakt me verder niet uit. Gelieve hieronder dan te reageren!


Er valt veel geld mee te verdienen!

ik wed al sinds 10 jaar met livebet en volg de wedstrijden.En inderdaad heb ik hiermee veel geld verdiend.Maar daardoor ben ik niet meer welkom op die sites.


2 Vind ik leuk's


Vaak ja

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

BUMP! Nog steeds op zoek naar mensen die veel live wedden/kijken!

0 Vind ik leuk's

Ik hoor, maar waar heb je me voor nodig

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
Op ma. 18 nov. 2019, 20:13 schreef z3xtr4:

Ik hoor, maar waar heb je me voor nodig

Zie PM

0 Vind ik leuk's

Bulo63, vanaf het moment dat ze je buitenzetten omdat je te veel wint, vanaf dan weet je dat je goed bezig bent :p

1 Vind ik leuk's

Ik wed 90% van de weddenschappen live en daarvan weer 90% op basketbal waar ik voornamelijk op Europese competities inzet, maar ook NBA, Zuid-Korea en Australië. Ik neem vaak veel risico en doe niet aan bankrollmanagement. Als ik value zie dan bet ik groot en naar gevoel. Helaas ben ik niet meer welkom bij vele bookmakers waardoor ik nu eigenlijk gestopt ben. Als Nederlander is het nu sowieso een lastige situatie.

1 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.