Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag over live wedden

Ik vroeg mij af voor onderzoek, of er hier mensen zijn die graag livewedden en veel sport live kijken. Ik bedoel dan ook hele wedstrijden. Tennis, voetbal, maakt me verder niet uit. Gelieve hieronder dan te reageren!


Er valt veel geld mee te verdienen!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fabiansky95
Country flagfabiansky95 in 14-11-2019 14:05 Algemeen
in 14-11-2019 14:05 Algemeen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat zijn zoal de bookmakers waar je momenteel gelimit bent?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Gewoon een account aanmaken bij een broker, daar zal je niet te maken krijgen met limieten. Ik gebruik zelf Sportmarket.

Je moet er wel rekening mee houden dat je dan alleen bets kan spelen die beschikbaar zijn bij Asian bookies en Betfair exchange.

3 Vind ik leuk's
Op do. nov.. 2019, 10:00 schreef jeronimo:

Wat zijn zoal de bookmakers waar je momenteel gelimit bent?

Bij sommige heb ik al jaren niet meer gespeeld maar ben gelimit bij bijna alle Europese tenten:

Unibet

Bwin

William Hill

Interwetten

888sport

Bet90

Napoleon

Betsafe

Titanbet

Napoleon

10bet

ComeOn

NeoBet

En nog wel meer. Komt omdat ik in het verleden te veel op value lines zat, de laatste maanden doordat ik winst heb gemaakt (en ook op value lines zat). Je kan dit gedeeltelijk verbergen door ook wat combo's te spelen, maar als je gaat uitbetalen krijg je ook direct een limit op je account..

0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Op do. nov.. 2019, 13:22 schreef gulzig:

Gewoon een account aanmaken bij een broker, daar zal je niet te maken krijgen met limieten. Ik gebruik zelf Sportmarket.

Je moet er wel rekening mee houden dat je dan alleen bets kan spelen die beschikbaar zijn bij Asian bookies en Betfair exchange.

Zijn deze ook open voor Nederlanders? Wat is het verdienmodel van zo'n broker? Ik heb er nog geen ervaringen mee iig!

0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Ja deze zijn ook open voor Nederlanders. De brokers verdienen aan de inzetten die iedereen plaatst bij de bookmakers. Hier merk je zelf niks van maar ze krijgen een bepaald % commissie van de bookmakers over de inzetten van hun klanten.

Nog een groot voordeel : de commissie bij Betfair Exchange is slechts 1 - 2 % i.p.v. de gebruikelijke 5 - 6 % en je betaalt geen premium charges, mocht je echt leuk winstgevend zijn.

Bericht gewijzigd door gulzig op do 28 nov. 2019, 18:42
1 Vind ik leuk's

Ergste is dan kan ik niet meer doorspelen.Dan heb ik nieuwe account nodig.Wie wil dat ik voor hem ga verdienen?


0 Vind ik leuk's

BUMP. NOG STEEDS OP ZOEK NAAR MENSEN DIE LIVEWEDDEN

0 Vind ik leuk's
Op zo. dec.. 2019, 01:24 schreef destinyjoy:

BUMP. NOG STEEDS OP ZOEK NAAR MENSEN DIE LIVEWEDDEN

Om ‘samen’ een telegram groep te starten waardoor iedereen in de groep rijk kan worden, als ik je pm moet geloven. Jaja.

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op ma. dec.. 2019, 08:07 schreef jeronimo:
Op zo. dec.. 2019, 01:24 schreef destinyjoy:

BUMP. NOG STEEDS OP ZOEK NAAR MENSEN DIE LIVEWEDDEN

Om ‘samen’ een telegram groep te starten waardoor iedereen in de groep rijk kan worden, als ik je pm moet geloven. Jaja.

lol, ik dacht dat het ging om wetenschappelijk onderzoek. laat maar dan

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.