Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wed calculator: hoeveel moet ik inzetten met x-odds?

Ik lees dat je goed onderzoek moeten doen naar waar je op inzet en hoeveel. Ik sppel vooral 1x2

Hebben wij hier ook een wed calculator zodat je zelf kunt uitrekeningen wat je winst percentage zal zijn per inzet?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Josgeld66
Country flagJosgeld66 in 2-08-2019 19:06 Algemeen
in 2-08-2019 19:06 Algemeen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 2 aug. 2019, 21:06 schreef Josgeld66:

Ik lees dat je goed onderzoek moeten doen naar waar je op inzet en hoeveel. Ik sppel vooral 1x2

Hebben wij hier ook een wed calculator zodat je zelf kunt uitrekeningen wat je winst percentage zal zijn per inzet?

Ha Jos,


Eerlijk gezegd begrijp ik je vraag niet zo goed. Naar wat voor "wed calculator" ben je op zoek?


Groeten,


Jeroen

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op za. 3 aug. 2019, 10:02 schreef jeroenunibet81:
Op vr. 2 aug. 2019, 21:06 schreef Josgeld66:

Ik lees dat je goed onderzoek moeten doen naar waar je op inzet en hoeveel. Ik sppel vooral 1x2

Hebben wij hier ook een wed calculator zodat je zelf kunt uitrekeningen wat je winst percentage zal zijn per inzet?

Ha Jos,


Eerlijk gezegd begrijp ik je vraag niet zo goed. Naar wat voor "wed calculator" ben je op zoek?


Groeten,


Jeroen

Ik zoek eigenlijk een tool hoe je het beste kunt inzetten van inleg geld per notering.

bv.


1 notering 2.20 | X notering 2.20 | 2 5.10


ik zet 5 euro in. Hoe ik het dan het beste kan verdelen zonder dar je verlies maakt.


snap je?


0 Vind ik leuk's

Dat kan niet Jos. De odds zijn zodanig door de bookmakers opgesteld dat je niet met zekerheid winst kan maken.


Deze 'sure bets ' zijn er wel maar raad ik niet aan. Zeker niet voor een leek als jezelf.

Als ik jou was Jos zou ik eerst heel veel artikelen gaan lezen, om te beginnen op deze site. Neem eerst een half jaartje om het hele gebeuren een beetje te begrijpen.

4 Vind ik leuk's
Op za. 3 aug. 2019, 14:37 schreef gulzig:

Dat kan niet Jos. De odds zijn zodanig door de bookmakers opgesteld dat je niet met zekerheid winst kan maken.


Deze 'sure bets ' zijn er wel maar raad ik niet aan. Zeker niet voor een leek als jezelf.

Als ik jou was Jos zou ik eerst heel veel artikelen gaan lezen, om te beginnen op deze site. Neem eerst een half jaartje om het hele gebeuren een beetje te begrijpen.

Nee, sure beds bedoel ik niet


0 Vind ik leuk's
Op za. 3 aug. 2019, 14:37 schreef gulzig:

Dat kan niet Jos. De odds zijn zodanig door de bookmakers opgesteld dat je niet met zekerheid winst kan maken.


Deze 'sure bets ' zijn er wel maar raad ik niet aan. Zeker niet voor een leek als jezelf.

Als ik jou was Jos zou ik eerst heel veel artikelen gaan lezen, om te beginnen op deze site. Neem eerst een half jaartje om het hele gebeuren een beetje te begrijpen.

Ik zoek een tool waar je kunt zien wat je krijgt per inleg met een bepaalde notering.


1 notering 2.20 | X notering 2.20 | 2 5.10


Ik zet 2 euro in op thuis winst, dus 2 euro x 2.20 = 4.40 euro

Ik zet 1 euro in op draw, dus 1 euro x 2.20 = 2.20 euro

Ik zet 3 euro in op uit winst, dus 3 euro x 5.10 = 15.30 euro


Maar ik weet dat er tools zijn die je inleg met de notering gelijk uitrekenen, maar ik weet niet meer waar.

0 Vind ik leuk's

https://en.surebet.com/calculator


Geen dank.


Weet wel dat je account geblokkeerd kan worden als je surebets maakt.

Bericht gewijzigd door Groenendijk7 op za 3 aug. 2019, 14:19
0 Vind ik leuk's

Hey weet iemand waar je dagelijks surebets man krijgen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.