Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

40 euro mobiele bonus bij Bwin

Beste,
Vanmorgen ontving ik een bonus van bwin.
''Place a mobile bet from the "Special Multi bets" section every week and you will receive a EUR 10 bonus. That makes a total of EUR 40 for the month. Does that sound like a plan or what?''
Hebben toevallig andere leden van Bwin deze Bonus ook verkregen? Wanneer dit het geval is heb ik een aantal vragen waarop ik zelf zo snel niet het antwoord kon vonden.
Moet je mobiel 1 multibet per week plaatsen? dus na 7dagen weer een multibet.
en
Wanneer je verliest krijg je dus 10,- terug wat ik begrijp, en bij winst cash je gewoon?
Mochten jullie de bonus ook verkregen hebben en meer informatie hebben, dan hoor ik het graag. (tevens ben ik beniewd wat jullie voor bets plaatsen.
Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kev-brouwer
Country flagkev-brouwer in 8-05-2013 12:36 Bookmakers
in 8-05-2013 12:36 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb de bonus ook ontvangen.
- Plaats iedere week een weddenschap (via m.bwin.com of via de appsl) op 'Special Multi Bets' (te vinden onder 'Football')
- Minimale inzet van 10 euro
- Minimale odd van 1,70
Voorwaarden te vinden via:
- https://sports.bwin.com/en/sports/p/promotions/40/4091
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik zit ook bij Bwin, maar ik heb geen bericht ontvangen.
Misschien komt het doordat ik geen vaste klant ben :-@
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Heb het wel ontvangen, maar ga er geen gebruik van maken, dramatische klantenservice. Als je die code aan iemand anders kan geven wil ik hem best weggeven.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Dus als ik het goed begrijp is 1 multibet met 2 van die speciale odds erin voor een bedrag van 10 euro genoeg om 10 euro bonus te krijgen?
En moet deze bonus nog worden rondgespeeld of kan je dat geld meteen opnemen?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
arendjansma:
Ik zit ook bij Bwin, maar ik heb geen bericht ontvangen.
Misschien komt het doordat ik geen vaste klant ben :-@

Het kan ook zijn dat het bericht in de spambox van je mail terecht is gekomen. Als dat het geval is kan je het beste de berichten van Bwin als gewenst instellen zodat deze een volgende keer niet weer in de spambox terecht komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.