Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Accepteert Pinnacle Nederlandse spelers?

Accepteert Pinnacle Nederlanders?
Ik dacht dat ze dit niet deden maar ik lees op de site alleen:
Pinnacle does not accept clients who are resident in the United States of America.
Kan ik hier dus veilig storten en uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizloso
Country flagthisizloso in 10-03-2012 15:25 Bookmakers
in 10-03-2012 15:25 Bookmakers
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
basedgod:
voetbalbe:
Oh jawel, ik heb zo al mijn meeste centjes verdiend.
Twee easy games, combo van 2, totale odd toch nog richting 1.70 à 2.00 en cashen maar ;-)
Man U - WBA en Napoli - Cagliari waren twee perfecte vb afgelopen weekend! $$

Nou nou, wat een miljoenen tip zeg...
Beter zoek je wedstrijden met een odd van 1.70 a 2.00, als je het daarom doet

Alé, waarom doet gij nu zo cynisch zonder aanleiding? We zijn hier toch om gedachten uit te wisselen en elkaar te helpen.
Ik blijf bij mijn standpunt, één wedstrijd van 1.70 à 2.00 loopt sneller fout dan een combo van 2 zoals bv Napoli @ 1.55 en Man Utd @ 1.25 wat in totaal toch ook nog 1.93 opleverde. Jij mag uiteraard een ander gedacht hebben, maar ik cash echt goed met dergelijke combo's van 2. Je moet natuurlijk wel niet € 1 inzetten ;-)
0 Vind ik leuk's
voetbalbe:
Alé, waarom doet gij nu zo cynisch zonder aanleiding? We zijn hier toch om gedachten uit te wisselen en elkaar te helpen.

Helemaal mee eens (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
voetbalbe:
Alé, waarom doet gij nu zo cynisch zonder aanleiding? We zijn hier toch om gedachten uit te wisselen en elkaar te helpen.

Helemaal mee eens (y)

Super Mario,
Kun jij geen lijntje uit gooien naar Pinnacle dat ook Nederlanders hier kunnen betten? ;)
0 Vind ik leuk's
Pinnacle (net als bet365, ook goeie odds) accepteert geen Nederlanders (ook al zitten ze in curacao geloof ik) omdat de Nederlandse regering dat officeus niet toestaat.
Maar gelukkig zijn er zat andere bookies die daar lak aan hebben en die dus wel Nederlanders accepteren.
Als je een bookie zoekt die goeie odds geeft voor USA sports kijk dan eens bij 5dimes. Beroemd om hun overnight nickel lines voor baseball (yes eind v/d maand begint t weer) en ook voor de NHL (helaas al weer bijna voorbij :( ) & NBA (boring) hebben ze reduced juice lines.
Kijk eens op oddsportal.com, maak wel een account aan zodat je alle bookies te zien krijgt.
0 Vind ik leuk's
Vraagje: Nederlanders worden nog steeds niet toegelaten, maar wat als je in Nederland woont en ook in het bezit bent van een tweede nationaliteit die wel toegang biedt. Kan je dan wel gewoon spelen of is het probleem dan nog steeds dat je woonachtig bent in Nederland?
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat het woonachtig zijn belangrijker is dan de nationaliteit, vooral ook omdat je dan aan de juridische regels van het betreffende land dient te houden.

Maar sinds 1 januari is het NL goklandschap toch vrijgegeven? Merk er bar weinig van. Ik wacht sowieso nog steeds op de eerste NL club die met Bwin op de shirts gaat spelen.
0 Vind ik leuk's
sebt1:
Vraagje: Nederlanders worden nog steeds niet toegelaten, maar wat als je in Nederland woont en ook in het bezit bent van een tweede nationaliteit die wel toegang biedt. Kan je dan wel gewoon spelen of is het probleem dan nog steeds dat je woonachtig bent in Nederland?



Kijk is op https://asianconnect88.com/ De site heeft wat taalfouten en de minimum inleg per bet is 25 euro, maar is wel gewoon betrouwbaar.

Bericht gewijzigd door wedden op do 4 mrt. 2021, 09:49
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de reacties, ja ik dacht al dat land van bestemming het belangrijkste zou zijn, helaas :-(

@Mojos, thanks voor de tip man, interessante site. Alleen 25 minimaal vind ik iets te veel, maar ik zal m in de gaten houden!
0 Vind ik leuk's
Pinnacle is toevallig laatst overgenomen door een nieuwe mede-eigenaar, hierdoor hebben ze nu een nieuwe licentie en nu kan het zijn dat daardoor Nederlanders binnenkort worden toegelaten.

Voor nu kan ik SBOBET aanraden is met Pinnacle denk de meest gerespecteerde bookmaker voor professionele spelers. Wil je toch echt via Pinnacle bets plaatsen meld je dan aan op een sports broker. Samvo en Sportsmarket zijn de beste naar mijn mening. Wel heb je daar minimum bets van 100euro, dus je moet er wel wat serieuzer mee bezig zijn wil je met een sports broker spelen.
0 Vind ik leuk's
Thanks Thyvadon!

Sbobet zit ik al bij, prima bookie. Alleen ik zie vaak dat veel mensen via Pinnacle spelen en lekkere quotes pakken daar. Mijn minimum is op dit moment wel echt wat lager haha, dus ik wacht het nog even af. Zou mooi zijn als NLers er binnenkort worden toegelaten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.