Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Advent December Kalenders 2016

Update: de kalender verzameling voor 2017 is te vinden op:

https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/bonussen-en-aanbiedingen-112/bookmaker-adventkalenders-2017-4249


================


Ook dit jaar hebben bookmakers advent kalenders. Dit topic is bedoeld om de gifts van de kalenders van de verschillende bookmakers te bespreken en ervaringen te delen. :) Als je een kalender van een andere bookmaker vindt, post hem dan in dit topic!


Bookmakers met een adventkalender


Unibet: Unibet kalender

Mr. Green: Mr. Green kalender

Betfirst: Betfirst kalender

Betsafe: Betsafe kalender

Guts: Guts kalender

Golden Palace: Golden Palace kalender

Betfinal: Betfinal kalender

Tipbet: 7 euro (no-deposit) voor nieuwe klanten

Tipbet: 50% stortingsbonus voor alle klanten


En vergeet niet de Voetbalwedden Super December Kalender

VoetbalWedden: Voetbalwedden kalender

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 1-12-2016 00:51 Bookmakers
in 1-12-2016 00:51 Bookmakers
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie ook geen xmas Wheel, terwijl ik wel, zoals in de voorwaarden staat, de laatste 21 dagen met echt geld heb ingezet.
0 Vind ik leuk's
Inderdaad. zo kreeg ik van Netbet vorig jaar om de 3 dagen wel 20 euro. toen was ik niet eens heel actief daar. nu wel, maar valt erg tegen.
Comeon is echt een drama. je meot veel geven voor freespins die niks waard zijn. ik speel er ook niet voor.
03060:
Vind de adventkalenders allemaal zwaar tegenvallen dit jaar.
Vorig jaar bij netbet kreeg ik regelmatig 15 euro gratis, of stortingsbonussen bij betfirst bijvoorbeeld.

Nu is het echt allemaal onzin wat je krijgt. Zonde, keek er toch wel naar uit na de acties van afgelopen jaar.
0 Vind ik leuk's
Mij volgen is nutteloos, make your Own choice

Is er al iets bekend voor aankomende acties omtrent de adventkalender? Heeft vw weer een mooie actie?

0 Vind ik leuk's
Op di. 28 nov. 2017, 15:14 schreef vanstriean:

Is er al iets bekend voor aankomende acties omtrent de adventkalender? Heeft vw weer een mooie actie?

Volgens mij zit er weer iets leuks aan te komen ja ;)

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

^ Geen spoilers hé ;-)

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bij unibet zie ik nog niks staan .....benieuwd of hun dit jaar nog wel doen


0 Vind ik leuk's

Unibet (Belgie) organiseert een Kerstmis Countdown, daar heb ik vandaag een mail van gekregen.

Hopelijk doen ze ook nog een decemberdagaanbieding ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

O leuk leuk leuk! Kom maar door met die december knallers.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ik zet hier even een slotje op en open een topic waarin we de adventkalenders voor 2017 centraal kunnen verzamelen.


Het 2017 topic met advent kalenders is te vinden op:

https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/bonussen-en-aanbiedingen-112/bookmaker-adventkalenders-2017-4249

Bericht gewijzigd door vw-crew op zo 3 dec. 2017, 12:28
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.