Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgische bookmaker Vincennes.be

Via via de website http://www.vincennes.be/ ontdekt.
Deze geven ook een bonus van 50€ indien je eerste weddenschap niet correct is.

Iemand ervaring met deze (Franstalige) bookie?
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagcgdjt
17-09-2014 07:49 in Bookmakers
5 reacties
Wij van VW kennen deze kleine en onbekende Franstalige Bookie niet en ik moet eerlijk bekennen dat het er niet bijster betrouwbaar uitziet. Onze zegen kunnen we dan ook niet geven voor de Frans sprekende spelers onder ons.
0
0
0 likes
Be the best possible version of yourself. Never settle.
vw-capitano:
Wij van VW kennen deze kleine en onbekende Franstalige Bookie niet en ik moet eerlijk bekennen dat het er niet bijster betrouwbaar uitziet. Onze zegen kunnen we dan ook niet geven voor de Frans sprekende spelers onder ons.

Het is wel een bookmaker met een vergunning voor het aanbieden van kansspelen in Belgie. Betrouwbaar zal deze bookmaker daarom wel zijn alleen gezien het webdesign van Vincennes kan ik mij niet voorstellen dat de usebility goed te noemen is.
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
Het ziet er nog al vrij amateuristisch uit, ook kun je bij voetbal maar kiezen uit 6 competities.
0
0
0 likes
Earrebarre yn e jarre bedarre
harmn:
Het ziet er nog al vrij amateuristisch uit, ook kun je bij voetbal maar kiezen uit 6 competities.

Vind ik ook en vind het daarom ook lachwekkend dat de Belgische kansspel autoriteit zo'n bookie een vergunning geeft. Als men al niet eens voor een normaal webdesign kan zorgen dan zal het met andere zaken ook wel niet al te best gesteld zijn.
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
De odds zijn ook om te janken.
0
0
0 likes
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal