Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgische bookmaker Vincennes.be

Via via de website http://www.vincennes.be/ ontdekt.
Deze geven ook een bonus van 50€ indien je eerste weddenschap niet correct is.

Iemand ervaring met deze (Franstalige) bookie?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cgdjt
Country flagcgdjt in 17-09-2014 05:49 Bookmakers
in 17-09-2014 05:49 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wij van VW kennen deze kleine en onbekende Franstalige Bookie niet en ik moet eerlijk bekennen dat het er niet bijster betrouwbaar uitziet. Onze zegen kunnen we dan ook niet geven voor de Frans sprekende spelers onder ons.
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
vw-capitano:
Wij van VW kennen deze kleine en onbekende Franstalige Bookie niet en ik moet eerlijk bekennen dat het er niet bijster betrouwbaar uitziet. Onze zegen kunnen we dan ook niet geven voor de Frans sprekende spelers onder ons.


Het is wel een bookmaker met een vergunning voor het aanbieden van kansspelen in Belgie. Betrouwbaar zal deze bookmaker daarom wel zijn alleen gezien het webdesign van Vincennes kan ik mij niet voorstellen dat de usebility goed te noemen is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Het ziet er nog al vrij amateuristisch uit, ook kun je bij voetbal maar kiezen uit 6 competities.
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
harmn:
Het ziet er nog al vrij amateuristisch uit, ook kun je bij voetbal maar kiezen uit 6 competities.


Vind ik ook en vind het daarom ook lachwekkend dat de Belgische kansspel autoriteit zo'n bookie een vergunning geeft. Als men al niet eens voor een normaal webdesign kan zorgen dan zal het met andere zaken ook wel niet al te best gesteld zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
De odds zijn ook om te janken.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.