Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WedApplicaties bij betfair

Hallo mede-wedders. Ik ben vrij actief op Betfair omdat deze bookmaker me simpelweg het beste bevalt, nu had ik een vraag ik hoor van veel wedders op Betfair dat ze extra software gebruiken om met bijvoorbeeld 1 muisklik te kunnen wedden, nu mijn vraag zijn dit soort applicaties legaal of in strijd tegen de Algemene Voorwaarden van Betfair. En mocht het niet zo zijn kan iemand mij nog een applicatie aanraden?.
Greetings Looney
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar looney
Country flaglooney in 18-06-2012 14:17 Bookmakers
in 18-06-2012 14:17 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pardon voor de forum naam had eigenlijk : WedApplicaties bij betfair moeten zijn.
Mijn excuus
0 Vind ik leuk's
Met afstand de beste die ik heb gebruikt is: http://www.betangel.com/
maar het kost dan ook aardig wat...
0 Vind ik leuk's
Ik zie net dat de Basic version van Betangel een one-click functie heeft en deze zonder betaling te verkrijgen is, Heb je daar evaring mee VIVOEX?
http://www.betangel.com/bab/
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik geen programma. Maar ook betfair heeft zo zijn mogelijkheden. Ik speel momenteel veel lay the draw. Voorbeeld, voor vanavond lay ik draw Spanje - Engeland voor 3.1 en heb een unmatched bet op de back van 6.2. Ik hoef vandaag niets meer te doen. Op het moment dat de back op 6.2 uitkomt door wat voor reden dan ook maak ik 2 euro winst op welke uitkomst dan ook.
0 Vind ik leuk's
lsdekker:
Ik gebruik geen programma. Maar ook betfair heeft zo zijn mogelijkheden. Ik speel momenteel veel lay the draw. Voorbeeld, voor vanavond lay ik draw Spanje - Engeland voor 3.1 en heb een unmatched bet op de back van 6.2. Ik hoef vandaag niets meer te doen. Op het moment dat de back op 6.2 uitkomt door wat voor reden dan ook maak ik 2 euro winst op welke uitkomst dan ook.

Ik denk dat je Italie -Engeland bedoelt?
Maargoed, zolang het gelijk blijft zal de odd van Draw dalen en niet stijgen naar 6,2.
Daarnaast maak je toch geen winst als Italie wint want je hebt alleen de Draw toch afgedekt? Misschien eens met een voorbeeld komen? :)
0 Vind ik leuk's
Ja, ik bedoel Italie - Engeland.
Maar wat ik schrijf klopt wel. Zal het uitgebreider uitleggen.
Lay the draw op 3.1 met 4 euro. Bij gelijke stand zal deze alleen maar dalen, klopt.
Op het moment dat door wat voor reden dan ook back the draw op 6.2 uitkomt pakt hij deze automatische met 2 euro, zo ingesteld. Wel geld hiervoor dat er natuurlijk een score moet komen om uiteindelijk op 6.2 uit te komen. Bij een lay van 3.1 van 4 euro en een back van 6.2 van twee euro maak ik altijd 2 euro winst ongeacht de uitkomst.
Het blijft gokken. Maar op een iets meer afgedekte manier. Het gaat al een aantal wedstrijden goed, zo hopelijk ook deze.
0 Vind ik leuk's
looney:
Ik zie net dat de Basic version van Betangel een one-click functie heeft en deze zonder betaling te verkrijgen is, Heb je daar evaring mee VIVOEX?
0 Vind ik leuk's
Mij bevalt die ook goed , In ieder geval bedankt voor de reactie.
Slotje erop.
Groeten Looney
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.