Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Betcenter

Dag leden

Ik zie al een paar dagen reclame op TV van betcenter.. Wel ik was met die bookie vertrouwt toen ik naar de krantenwinkel ging.. Iemand ervaring met de bookie online?

Want ze geven wel een interessante bonus 100% tot max 100 eur.

Alvast bedankt voor de feedback
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kevin0202
Country flagkevin0202 in 2-03-2015 09:06 Bookmakers
in 2-03-2015 09:06 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sinds 2005 is Betcenter actief op de Belgische markt. Sinds een half jaar heeft Betcenter een F1+ online licensie gekregen. Lijkt mij online dus ook gewoon te vertrouwen omdat Betcenter een licentie heeft.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb wat opgezocht: je krijgt de bonus in 5 verschillende stappen en op een odd van minimaal 1.70
0 Vind ik leuk's
Ik heb er vorige week een account geopend en €100 gestort. Het is een door de Belgische overheid goedgekeurde bookmaker, dus het is zeker te vertrouwen. Ik verschoot wel toen ik mijn eerste inzetten deed. Van elke winst houden ze namelijk 5% af, zoals in hun algemene voorwaarden staat (wie leest die???).

Voor mij blijft het dus bij het vrijspelen van de bonus. Daarna ben ik er weg. Er zijn genoeg betere bookies die geen extra 'winstbelasting' afhouden.
0 Vind ik leuk's
9) Deze bonus is enkel beschikbaar voor klanten met domicilie in België.

Dus alleen voor Belgen is er een bonus, deze bookmaker raad ik bij deze dus af voor iedereen buiten België aangezien er geen bonus is en wel 5% winstaftrek.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Het enige waarvoor deze site interessant is, is voor het ruime aanbod van tennis. De lay-out en de stortingsmogelijkheden doen me denken aan interwetten.
0 Vind ik leuk's
Het is in ieder geval niet voor Nederlanders
0 Vind ik leuk's
wiezw:
Het enige waarvoor deze site interessant is, is voor het ruime aanbod van tennis. De lay-out en de stortingsmogelijkheden doen me denken aan interwetten.


heb mail ontvangen van interwetten, dat na het verliezen van hun licentie ze een partner gevonden hadden in betcenter die wel een licentie had in BE en daar hun platform wouden verder zetten ....

vind de bonusvoorwaarden verder ook enorm vaag ....

bonus actief voor 14 dagen ... als je dan 100 € stort moet je op 14 dagen zomaar effe 500 € rondspelen om alle 5 (100€ stake = 20€ bonus vrij) de stappen vrij te spelen.
lijkt me lastige klus voor een "kleine" speler als ik ... jammer ...

en 5% belasting afhouden van elke winst ofwa ? had ik inderdaad nergens gelezen, zal dit ook nog eens nalezen voor ik echt zal storten.... bonus voorwaarden spreken mij echt niet aan op zo'n korte termijn ...
0 Vind ik leuk's
Wel een heel groot aanbod en de beste app van ze allemaal vind ik ...
0 Vind ik leuk's
Betcenter is niet voor nederlanders toch?
0 Vind ik leuk's
neen dat is een belgische ..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.