Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Betcenter

Dag leden

Ik zie al een paar dagen reclame op TV van betcenter.. Wel ik was met die bookie vertrouwt toen ik naar de krantenwinkel ging.. Iemand ervaring met de bookie online?

Want ze geven wel een interessante bonus 100% tot max 100 eur.

Alvast bedankt voor de feedback
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kevin0202
Country flagkevin0202 in 2-03-2015 09:06 Bookmakers
in 2-03-2015 09:06 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb ook 100 euro gestort en wat weddenschappen geplaatst...

Een weddenschap (van 15 eurootjes) werd geweigerd door het "gedeeltelijk geautomatiseerd risicobeheerssysteem"

Na het rondspelen van 100 euro zou ik een eerste bonusschijf van 20 euro krijgen... NIETS van te zien.

Heb een "tiental" emails verstuurd... geen enkel antwoord of reactie meer...

NB De bonusvoorwaarden zijn in schabouwelijk Nederlands opgesteld, hopeloos mislukte vertaling uit het Engels of het Duits (Interwetten)

Betcenter "claimt" een licentie te hebben van de Belgische kansspelcommissie : op de site van deze commissie is daar geen spoor van te vinden


Triestig en enerverend knoeiboeltje ! (n) (n)

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 08:20
0 Vind ik leuk's
Betcenter is een ware schande voor de wereld van het internet betten.

Dat zoiets wordt toegelaten is voor mij compleet onbegrijpelijk.
Heffen niet alléén 5% op je winst, maar ook op je ingezette bedrag!!!!!!
0 Vind ik leuk's
Bedankt voetbalwedden, dankzij jullie kan ik mij er van weerhouden om een account aan te maken op Betcenter.be & waarschijnlijk mijn 100euro te verliezen! Als ik de reactie's lees is dit echt wel schandalig. Betfair heeft dit ook maar daar zijn de odds dan ook superieur!
0 Vind ik leuk's
principito93:
Bedankt voetbalwedden, dankzij jullie kan ik mij er van weerhouden om een account aan te maken op Betcenter.be & waarschijnlijk mijn 100euro te verliezen! Als ik de reactie's lees is dit echt wel schandalig. Betfair heeft dit ook maar daar zijn de odds dan ook superieur!




helaas heeft betfair geen licentie in BE ... strontland is dat hier ... betcenter zijn gangsters en krijgen licentie, betfair speelt het fair voor de consument en krijgt geen licentie ... zijn veel slechtere "bookmakers/traders" op de markt .... Betcenter en napoleon games staan op mijn blacklist ;o)
0 Vind ik leuk's
  • Hypnotist86 (02-03-2015 18:54) Citatie verwijderen
    Ik heb er vorige week een account geopend en €100 gestort. Het is een door de Belgische overheid goedgekeurde bookmaker, dus het is zeker te vertrouwen. Ik verschoot wel toen ik mijn eerste inzetten deed. Van elke winst houden ze namelijk 5% af, zoals in hun algemene voorwaarden staat (wie leest die???).

    Voor mij blijft het dus bij het vrijspelen van de bonus. Daarna ben ik er weg. Er zijn genoeg betere bookies die geen extra 'winstbelasting' afhouden.

Hoe speel je dat bonusgeld juist vrij?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.