Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BetFirst, 50 euro gratis inzetten bij eerste weddenschap

Het onderwerp zegt het al, 50 euro gratis inzetten bij de eerste weddenschap bij Betfirst.


Nu ik de voorwaarden heb gelezen, ga ik hier nog geen gebruik van maken, omdat ik het volgende lees: Deze aanbieding heeft uitsluitend betrekking op enkele en combinatieweddenschappen met totale wedkansen lager dan 10. Wat bedoelen ze met 'wedkansen lager dan 10'?


Ik hoor het graag! https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mvdw94
Country flagmvdw94 in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
saviola9:
@MichaelR10, een bookie komt er toch in 9 van de 10 gevallen achter en dan ben je je 50 euro kwijt.

@ Mods, verdient dit niet een ban?


Oke bedankt voor het antwoord
0 Vind ik leuk's
michaelr10:
saviola9:
@MichaelR10, een bookie komt er toch in 9 van de 10 gevallen achter en dan ben je je 50 euro kwijt.

@ Mods, verdient dit niet een ban?


Oke bedankt voor het antwoord


Verdiend geen ban denk ik, is alleen valsspelen en soort van idfraude. Wij willen hier niets mee te maken hebben en raden dit ook af, aangezien het verboden is en misbruik maken van een leuke bonus die dan misschien wel afgeschaft wordt..

Gewoon zielig als je dit doet! Gok dan gewoon niet!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
masterk:
michaelr10:
thijs92:
michaelr10:
Niemand geprobeerd om 2 accounts aan te maken om zo 2x gebruik te maken van deze bonus?


Dat is niet toegestaan & waarom zou je dit doen, je kan op dat 2e account toch niet meer uitbetaald worden..


Nee dat snap ik, maar als je andere identiteit, ip en rekeningnummer gebruikt, kan dit toch gewoon?


Ja,maar weet je moeder er wel vanaf? :p
Haha nee dan ben je feitelijk een ander persoon lijkt mij, want dan is alles anders..


Ik vroeg me alleen af of iemand dit geprobeerd had haha :d
0 Vind ik leuk's
do not even think to go to them, they are great for scammers and they do not have any laws, they are terrorists but in the center of Europe, they are financial terrorists, kill and blow up the financial means, I can not for 5 months to get them 1,500 euros, and the like I already have a lot of people, they do not respond to this and steal money
0 Vind ik leuk's
Is het nou de bedoeling dat ik 50 stort en inzet of 60? Niet helemaal duidelijk voor mij
0 Vind ik leuk's
wouterfcu:
Is het nou de bedoeling dat ik 50 stort en inzet of 60? Niet helemaal duidelijk voor mij


Je kan 50 normaal inzetten, en dat krijg je dan terug

De andere 10 kan je via een mobiele weddenschap inzetten, mocht je verliezen Krijg je 10 euro in de vorm van een bonus terug.
0 Vind ik leuk's
Heb ook 50 gestort en gezet op

Van Gerwen highest checkout @1,45
Nederland-Mexico BTS: JA @1,90

totaalquotering is @2,77
0 Vind ik leuk's
Ik had vorige deze €50 ingezet en helaas verloren en binnen een week stond het geld weer op mijn eigen rekening. Zeker de moeite waard om even een account aan te maken!
0 Vind ik leuk's
michaelr10:
Ik had vorige deze €50 ingezet en helaas verloren en binnen een week stond het geld weer op mijn eigen rekening. Zeker de moeite waard om even een account aan te maken!



welke bank? ik wacht al een week en heb abn amro
0 Vind ik leuk's
chinees123:
michaelr10:
Ik had vorige deze €50 ingezet en helaas verloren en binnen een week stond het geld weer op mijn eigen rekening. Zeker de moeite waard om even een account aan te maken!



welke bank? ik wacht al een week en heb abn amro
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.