Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BetFirst, 50 euro gratis inzetten bij eerste weddenschap

Het onderwerp zegt het al, 50 euro gratis inzetten bij de eerste weddenschap bij Betfirst.


Nu ik de voorwaarden heb gelezen, ga ik hier nog geen gebruik van maken, omdat ik het volgende lees: Deze aanbieding heeft uitsluitend betrekking op enkele en combinatieweddenschappen met totale wedkansen lager dan 10. Wat bedoelen ze met 'wedkansen lager dan 10'?


Ik hoor het graag! https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mvdw94
Country flagmvdw94 in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iemand hier al goede ervaringen mee?
0 Vind ik leuk's
Ik had eergister een bet geplaatst,door Arsenal verkloot, meteen een mail gestuurd en gistermiddag al weer op mn account,zeer goede ervaring mee dus (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
masterk:
Ik had eergister een bet geplaatst,door Arsenal verkloot, meteen een mail gestuurd en gistermiddag al weer op mn account,zeer goede ervaring mee dus (y)


Ideaal zeg, dan ga ik vanmiddag maar eens een accountje aanmaken. Arsenal had mijn bet ook verkloot.. 3-0 voor..
0 Vind ik leuk's
Je krijgt naast deze €50,- ook nog tot €10,- retour als je je eerste geplaatste mobile bet verliest, dus in totaal €60,- risicovrij! (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Oke, en moet je nog een bepaalde actiecode invoeren of een andere handeling zodat ze het weten of is het gewoon inzetten, mailen en geld terug krijgen mocht je verliezen?
0 Vind ik leuk's
Als je de 'gratis' weddenschap wint, kun je alles dan meteen uitbetalen of zitten hier ook nog voorwaarden aan?
Iemand ervaring?
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
Als je de 'gratis' weddenschap wint, kun je alles dan meteen uitbetalen of zitten hier ook nog voorwaarden aan?
Iemand ervaring?


Lijkt mij van wel, omdat het niet een bonus is of iets. Maar goed ik heb het nog niet uitgeprobeerd..
0 Vind ik leuk's
Ik heb even contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden het volgende:

Indien je een Single of een Combi weddenschap verliest zullen wij de inzet tot 60 euro terug storten op je spelersaccount. Het is vervolgens mogelijk de 50 euro cash weer uit te betalen. De 10 euro zal je krijgen in de vorm van een bonus. Deze bonus dien je minimaal 1 x in te zetten met een wedkans hoger dan 1.7.
Dus je krijgt €50,- sowieso terug en €10,- in de vorm van een bonus die maar één keer rond moet worden gespeeld.

Ook heb ik nog even gekeken naar de voorwaarden e.d. betreft de actie van €60,- en daar kwam het volgende aan bod:

- Aanbod exclusief voor nieuwe spelers van betFIRST die nog geen storting hebben gedaan.
- Het aanbod kan slechts één keer ontvangen worden per account/IP-adres/huishouden.
- Enkel je eerste weddenschap telt mee voor de terugbetaling.
- Systeemweddenschappen en weddenschappen die met een bonus geplaatst zijn, komen niet in aanmerking voor deze terugbetaling.
- Om je terugbetaling te ontvangen moet je binnen 7 dagen een e-mail sturen naar het adres support.nl@betfirst.be met als onderwerp "Gratis weddenschap".
- Als de speler de eerste weddenschap via een mobiel plaatst dan heeft de speler het recht op het aanbod om de eerste inzet tot €50 vergoed te krijgen. Ze hebben ook recht op het aanbod van een €10 terugbetaling* op de eerste mobiele weddenschap (voor details zie promo).
- betFIRST behoudt zich het recht voor om deze aanbieding te allen tijde te annuleren of te wijzigen. In het geval van misbruik zullen de betrokken accounts met onmiddelijke ingang gesloten worden.
Ik hoop hiermee iedereen goed geïnformeerd te hebben.
0 Vind ik leuk's
Net email van Betfirst gehad dat de € 50 is teruggestort, gecheckt en het is waar, ik heb mijn geld terug. Fantastisch! (y)
0 Vind ik leuk's
Gister de eerst mobiele bet geplaatst van €10 en gewonnen :)

Besiktas - Partizan; Besiktas
Sparta Praag - Partizan; Sparta Praag
Wolfsburg - Krasnodar; Wolfsburg

@2,40
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.