Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BetFirst, 50 euro gratis inzetten bij eerste weddenschap

Het onderwerp zegt het al, 50 euro gratis inzetten bij de eerste weddenschap bij Betfirst.


Nu ik de voorwaarden heb gelezen, ga ik hier nog geen gebruik van maken, omdat ik het volgende lees: Deze aanbieding heeft uitsluitend betrekking op enkele en combinatieweddenschappen met totale wedkansen lager dan 10. Wat bedoelen ze met 'wedkansen lager dan 10'?


Ik hoor het graag! https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mvdw94
Country flagmvdw94 in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Max odd 10 lijkt me, om gelukzoekers met 50 x 50 ofzo tegen te gaan
0 Vind ik leuk's
Oke! Thnx, heb net contact opgenomen. Zag dat ze een chat hadden. Als ik €50,00 stort, kan ik gratis inzetten. Verlies ik, krijg ik het terug en kan ik het geld meteen weer overboeken naar mijn rekening. :)
0 Vind ik leuk's
gewoon een gratis bet van 50 eu is het dus
0 Vind ik leuk's

Heerlijk toch zo'n actie ;o)

nu gaan ze m'n bet niet terug storten ;o) dan doe ik het maar zelf ;o))))))))))

Bericht gewijzigd door wedden op ma 29 mrt. 2021, 12:35
0 Vind ik leuk's
Ze hebben waarschijnlijk de voorwaarden veranderd, kan namelijk nergens terug vinden dat die odd/winkansen onder 10 moet zijn.
Vandaag 50 euro gestort en gebruik van gemaakt.
mijn bet:
Vitesse - Ajax [2]
NAC Breda - FC Twente [1X]
SC Heerenveen - PSV [1X]
Real Sociedad - Real Madrid [2]

0 Vind ik leuk's
Blabla
Als je van de actie gebruik wilt maken, kan je dan ook met neteller storten?
0 Vind ik leuk's
ginryuu:
Als je van de actie gebruik wilt maken, kan je dan ook met neteller storten?

Nee dat is niet mogelijk helaas. Op de website van Betfirst staat Neteller niet tussen de betaalmethodes.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hmm ja ik zie het nu ook. Dan moet ik nog even geduld hebben :)
0 Vind ik leuk's
Zo, ook maar eens een account bij Betfirst aangemaakt. De 100 euro 'risk free' bet (let op de aanhalingstekens, zie voorwaarden) op Brazilië als WK-winnaar gezet @4.00. Vamos Brasil! (h)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Zo, ook maar eens een account bij Betfirst aangemaakt. De 100 euro 'risk free' bet (let op de aanhalingstekens, zie voorwaarden) op Brazilië als WK-winnaar gezet @4.00. Vamos Brasil! (h)


Je hebt dus €100 gestort en mocht je bet fout zijn mail je naar support@betfirst.be? Mocht dit gebeuren dan : - Je terugbetaling zal in de vorm van een bonus worden bijgeschreven. De bonus moet 3 keer worden ingezet tegen een minimale quotering van 1.70

Ik zie echter dat je bet tot maximaal €90 wordt terugbetaald? De overige €10 geldt voor een mobiele weddenschap.
0 Vind ik leuk's
X X X

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.