Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met BetMeTo

Beste leden van VW,

Sinds een week ben ik lid van BetMeTo. BetMeTo is geen bookmaker, je kunt het meer vergelijken met bijvoorbeeld profcoach.

Er zijn bij BetMeTo wekelijks verschillende 'contests' waarbij het de bedoeling is dat je een team samenstelt binnen een gegeven budget. Met iedere contest valt er geld te winnen. Bij sommige contests is de 'entree' gratis, bij een aantal anderen betaal je een klein bedrag. Wanneer jij met je team de meeste punten behaald, win je en krijg je hiervoor een bepaald geldbedrag terug.

Zoals jullie op onderstaande printscreen kunnen zien zijn er deze week een aantal contests:



Jullie kunnen zien dat er deze week bijvoorbeeld 2 contests zijn die betrekking hebben op de CL. Bij de contest van dinsdag is te zien dat de inleg 1 euro bedraagt en dat je 9 euro kan winnen. De contest luidt als volgt:

Pick a team of 11 players from the following games:
MANC @ ROM Tue 08:45 pm
APOEL @ AJA Tue 08:45 pm
SCP @ CHE Tue 08:45 pm

If your team scores more fantasy points than your opponent(s), you win! Each player has a salary, and you only have € 900 to spend.

Het is dus de bedoeling dat je een team samenstelt uit spelers die in de 3 bovenstaande wedstrijden meespelen. Hier kun je maximaal een fictief bedrag van 900 euro aan uitgeven.

Op de printscreen kunnen jullie eveneens zien dat het aantal entries nu op 2 staat. Wanneer ik op de contest klik zie ik dat er minimaal 5 entries nodig zijn, wil de contest doorgaan. En dit laatste is op dit moment helaas nog wel een probleem. Er zijn nog te weinig spelers, waardoor niet iedere contest doorgaat.


Naast deze contest wil ik jullie wijzen op de "Season Final Freeroll". Dit is een gratis contest waarbij je 700 euro kunt winnen. Elke week zijn er verschillende voorrondes waarmee je je kan kwalificeren voor de grote finale in het weekend van 12-14 december.

Tot slot wil ik jullie er op wijzen dat de eerste 100 spelers die zich aanmelden, gratis 5 euro krijgen om mee te spelen. Ik heb zelf tot nu toe 1 contest gewonnen, waarbij ik 5 euro heb gewonnen. Het zijn geen grote bedragen, maar ik vind het al met al een erg leuk spel/bezigheid.


Mochten jullie vragen/opmerkingen hebben dan kunnen jullie hieronder reageren of mij een PM sturen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svennie1992
Country flagsvennie1992 in 29-09-2014 17:07 Bookmakers
in 29-09-2014 17:07 Bookmakers
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wouterm002:

Nog even een dingetje: wanneer je een speler aan je team toevoegt die geen minuten maakt, wat gebeurt er dan precies?


Die zal dan geen punten kunnen scoren. Een speler krijgt zelfs 1 punt per minuut. Er kunnen punten verdient worden met schoten op doel, assist, doelpunten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
cesc:
@wedden, ik bedoel het team waarmee jouw punten worden vergeleken om wel of geen geld te verdienen.

Hebben jullie ook opeens 10 euro extra op jullie account?


Er wordt verder niks vergeleken volgens mij. Wel kan ik nu de wedstrijden bezig zijn bij de contest de opstellingen van andere deelnemers in mijn pool. Als de wedstrijden gespeeld zijn zullen de scores vergeleken worden en zal duidelijk zijn of er wat gewonnen is of niet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
wouterm002:

Nog even een dingetje: wanneer je een speler aan je team toevoegt die geen minuten maakt, wat gebeurt er dan precies?


Die zal dan geen punten kunnen scoren. Een speler krijgt zelfs 1 punt per minuut. Er kunnen punten verdient worden met schoten op doel, assist, doelpunten. Via hier een handige link over hoe je punten kan scoren : http://www.betmeto.com/pages/rules_and_scoring


Dat had ik gezien inderdaad, maar ik zie nergens staan dat een wisselspeler/reservespeler geen punten kan verdienen.

Stel dat het volgende zich voordoet:
Manchester United - Everton (0-0)
Ik heb Luke Shaw geselecteerd voor de verdediging, maar hij speelt geen enkele minuut mee.
Manchester United incasseert geen enkele tegentreffer, ontvang je met Luke Shaw in dit geval dan wel punten voor de clean sheet?
0 Vind ik leuk's
wouterm002:

Ik heb Luke Shaw geselecteerd voor de verdediging, maar hij speelt geen enkele minuut mee.
Manchester United incasseert geen enkele tegentreffer, ontvang je met Luke Shaw in dit geval dan wel punten voor de clean sheet?


Mij is opgevallen dat spelers die niet meedoen ook niet op de teamlijst komen te staan. En daarom kunnen er dan geen punten gescoord worden voor spelers die geen spelminuten maken dus ook niet clean sheet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Gefeliciteerd met je eerste overwinning Wedden! ;-)

0 Vind ik leuk's
dennicism:
Gefeliciteerd met je eerste overwinning Wedden! ;-)



Bedankt Dennicism, zie nu dat ik inderdaad gewonnen heb. Op naar de volgende ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
dennicism:
Gefeliciteerd met je eerste overwinning Wedden! ;-)



Gefeliciteerd wedden! Ik was 2e (ben ik al best verbaasd over), dacht dat ik niet heel veel punten had.
0 Vind ik leuk's
wedden:
cesc:
Hoe zie je het fantasy team?



Een fantasy team moet zelf samengesteld worden. Eerst een contest kiezen en dan kan er aan de hand virtueel budget een team samengesteld worden.


Zoals ik het had begrepen maakt Betmeto een fantasy team en jij moet beter scoren als dat team? Maar dat heb ik dus verkeerd begrepen?


michiel015:
Nee Cesc, bij bij nog maar 5 euro ? Heb jij 10 euro erbij gehad dan ?


Ja, ik heb 10 euro erbij gekregen. Hoe weet ik ook niet, want heb nog geen prijs gehad?
0 Vind ik leuk's
timbarrett:

Gefeliciteerd wedden! Ik was 2e (ben ik al best verbaasd over), dacht dat ik niet heel veel punten had.


Bedankt voor de felicitatie Timbarret het scheelde allemaal niet veel. Ik had zelf verwacht dat de 1ste 3 een prijs zouden winnen maar ben nu dus de enige die prijzengeld heeft gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
michiel015:
Nee Cesc, bij bij nog maar 5 euro ? Heb jij 10 euro erbij gehad dan ?


Ja, ik heb 10 euro erbij gekregen. Hoe weet ik ook niet, want heb nog geen prijs gehad?

Ik heb ook gewoon 5 euro gratis gekregen en die 10 euro zal wel een foutje zijn van Betmeto. Of heb jij soms nog extra geld gestort?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.