Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met BetMeTo

Beste leden van VW,

Sinds een week ben ik lid van BetMeTo. BetMeTo is geen bookmaker, je kunt het meer vergelijken met bijvoorbeeld profcoach.

Er zijn bij BetMeTo wekelijks verschillende 'contests' waarbij het de bedoeling is dat je een team samenstelt binnen een gegeven budget. Met iedere contest valt er geld te winnen. Bij sommige contests is de 'entree' gratis, bij een aantal anderen betaal je een klein bedrag. Wanneer jij met je team de meeste punten behaald, win je en krijg je hiervoor een bepaald geldbedrag terug.

Zoals jullie op onderstaande printscreen kunnen zien zijn er deze week een aantal contests:



Jullie kunnen zien dat er deze week bijvoorbeeld 2 contests zijn die betrekking hebben op de CL. Bij de contest van dinsdag is te zien dat de inleg 1 euro bedraagt en dat je 9 euro kan winnen. De contest luidt als volgt:

Pick a team of 11 players from the following games:
MANC @ ROM Tue 08:45 pm
APOEL @ AJA Tue 08:45 pm
SCP @ CHE Tue 08:45 pm

If your team scores more fantasy points than your opponent(s), you win! Each player has a salary, and you only have € 900 to spend.

Het is dus de bedoeling dat je een team samenstelt uit spelers die in de 3 bovenstaande wedstrijden meespelen. Hier kun je maximaal een fictief bedrag van 900 euro aan uitgeven.

Op de printscreen kunnen jullie eveneens zien dat het aantal entries nu op 2 staat. Wanneer ik op de contest klik zie ik dat er minimaal 5 entries nodig zijn, wil de contest doorgaan. En dit laatste is op dit moment helaas nog wel een probleem. Er zijn nog te weinig spelers, waardoor niet iedere contest doorgaat.


Naast deze contest wil ik jullie wijzen op de "Season Final Freeroll". Dit is een gratis contest waarbij je 700 euro kunt winnen. Elke week zijn er verschillende voorrondes waarmee je je kan kwalificeren voor de grote finale in het weekend van 12-14 december.

Tot slot wil ik jullie er op wijzen dat de eerste 100 spelers die zich aanmelden, gratis 5 euro krijgen om mee te spelen. Ik heb zelf tot nu toe 1 contest gewonnen, waarbij ik 5 euro heb gewonnen. Het zijn geen grote bedragen, maar ik vind het al met al een erg leuk spel/bezigheid.


Mochten jullie vragen/opmerkingen hebben dan kunnen jullie hieronder reageren of mij een PM sturen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svennie1992
Country flagsvennie1992 in 29-09-2014 17:07 Bookmakers
in 29-09-2014 17:07 Bookmakers
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik vind deze vorm maar niks. Ik zit bijna op 50 euro en dan haal ik mijn geld eraf
0 Vind ik leuk's
svennie1992:
Zojuist sinds lange tijd ook weer eens even op BetMeTo gekeken.
Het viel me op dat het niet meer de bedoeling is om een team samen te stellen, maar dat het nu gewoon poules (1x2 poules en correct score poules) zijn.
Weet iemand of dit al langer zo is of pas sinds de update? Want dan pas ik mijn openingspost even aan!:)


Dat is pas zo sinds de update. En eerder moesten deelnemers zelf een team samenstellen alleen dat is dus nu niet meer zo. Zelf vul ik zo nu en dan even een wedstrookje daar in en leuk voor bij het wedden :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
bartjebreda:
YEs klopt idd , dit is pas net zo. Het oorpronkelijke concept (fantasy teams) is ingeruild voor een soort poker format maar dan met voetbalweddenschappen.
Erg leuk idee omdat je met een x aantal personen in een pot zit . Je hoeft niet alle wedstrijden correct te hebben maar degene die de meeste goed heeft wint de pot.
Stel dat jij van 5 van de 10 wedstrijden goed hebt en de rest maar 4 dan win je als nog. Eenvoudig en laagdrempelig, maar daarom juist ook leuk.

Grtz.


wedden:
svennie1992:
Zojuist sinds lange tijd ook weer eens even op BetMeTo gekeken.
Het viel me op dat het niet meer de bedoeling is om een team samen te stellen, maar dat het nu gewoon poules (1x2 poules en correct score poules) zijn.
Weet iemand of dit al langer zo is of pas sinds de update? Want dan pas ik mijn openingspost even aan!:)


Dat is pas zo sinds de update. En eerder moesten deelnemers zelf een team samenstellen alleen dat is dus nu niet meer zo. Zelf vul ik zo nu en dan even een wedstrookje daar in en leuk voor bij het wedden :)



Thanks voor de reacties! Ik kan alleen de openingspost helaas niet meer aanpassen.
0 Vind ik leuk's
svennie1992:



Thanks voor de reacties! Ik kan alleen de openingspost helaas niet meer aanpassen.


Als jij het naar mij stuurt via pm dan kan ik het voor jou aanpassen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Toch met niks 75 eu gemaakt en daarvan cash ik 50 eu uit :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Iemand enig idee?

Heb nu zo'n kleine €20,- bij elkaar op de site en wil dit eigenlijk uit laten betalen, maar het minimale uitbetalingsbedrag is €50,-. Kan ik gewoon bijstorten tot aan €50,- en dan alles withdrawen? :P
0 Vind ik leuk's
wedden:
svennie1992:



Thanks voor de reacties! Ik kan alleen de openingspost helaas niet meer aanpassen.


Als jij het naar mij stuurt via pm dan kan ik het voor jou aanpassen.


Dit heb ik ook gedaan, maar er gebeurd niks. Wacht al dagen op mijn geld en is ook nog niet van betmeto af
0 Vind ik leuk's
cesc:
wedden:
svennie1992:


Dit heb ik ook gedaan, maar er gebeurd niks. Wacht al dagen op mijn geld en is ook nog niet van betmeto af


Ik had een ongeveer een jaar geleden om uitbetaling gevraagd echter is dit nooit uitbetaald en dat begrijp ik ook wel want betmeto.com bestaat niet meer. De site bestaat dus niet meer en zal ook nooit weer online komen. Ik zal op dit topic ook direct een slotje plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.