Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betsson: weddenschap wordt (toch) niet geannuleerd

Heren,

Ga niet een account openen bij Betsson.
Gisteravond, 10-07-2016 23:16 een weddenschap geplaatst. Cruzeiro tegen Atletico PR. Wedstrijd begon 11-07-2016 01:00. Toen ik om 00:00 had ingelogd op mijn account zag ik dat ik een foutje had gemaakt bij het plaatsen van mijn weddenschap. Direct live chat aangegaan, wat in het engels was, verteld dat ik perongeluk een verkeerde weddenschap had geplaatst en gevraagd om annuleren van die weddenschap aangezien het nog ruim 1 uur was totdat de wedstrijd begon.

Verteld werd dat het 'gewoon' geannuleerd zou worden. Vanochtend zie ik dat ik er niets is geannuleerd en dat er gewoon bet lost staat.

Live chat aangegaan, verteld wordt dat ik geen gesprek heb gevoerd met een medewerker in de nacht(?????) wat het grootste leugen van het jaar moet worden en dat ik simpelweg mijn geld niet terug krijg omdat zij geen weddenschappen meer annuleren nadat het is geplaatst. Ik heb het ruim 1 uur voor aanvang wedstrijd vermeld??????????????

Ik kan fluiten naar mijn centen. Blijf uit de buurt van Betsson! OPLICHTERS!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar utregg030
Country flagutregg030 in 12-07-2016 11:17 Bookmakers
in 12-07-2016 11:17 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.