Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Betting Brokers

Dit is een algemeen topic over betting brokers. Ik zie dat er maar weinig informatie hierover op deze site staat. Het voordeel van een betting broker is dat je er kunt wedden bij meerdere bookmakers, waar je normaal gesproken geen account kan aanmaken (zoals Pinnacle sports vanuit Nederland). Zo kun je de beste/hoogste asian odds spelen en zijn de inzetlimieten hoog.

Enkele voorbeelden van brokers:
- https://www.sportmarket.com/
- https://www.samvo.com/

Heb jij ervaring met bovenstaande of andere brokers? Deel je ervaringen hier (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar multimaker
Country flagmultimaker in 29-05-2015 19:35 Bookmakers
in 29-05-2015 19:35 Bookmakers
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
futboldanismani:
Iemand ervaring met www.bet-ibc.com ?

Je kunt bij hun pinnaclesports account openen met minimum inzet van 5 Euro (25 Euro bij andere bet brokers)


Speel met hun met een broker als tussenpersoon, goede bookmaker maar als je de inzetten die jij hebt hanteert (ervan uitgaan dat je daarom naar minimale inzet keek) kun je beter nog bij EU bookies spelen imo en de bonussen meepakken.
0 Vind ik leuk's
Zijn hier nog leden die via een broker spelen?
zoja, zou je hier wat ervaringen willen delen. Ik heb sinds kort asianconnect, maar het aanbod valt mij tegen. Zijn er nog meer brokers?
0 Vind ik leuk's
bet-ibc.com 7
sportmarket.com 9
asianconnect88.com 9
premiumtradings.com ( geen ervaring )

Dit zijn de bekendste en beste brokers (y)
0 Vind ik leuk's
Money Management! futboldanismani.blogabet.com
Thanks voor je reactie.
0 Vind ik leuk's
Sportmarket is de beste, nadeel is alleen dat je 50 euro fee moet betalen per maand als je minder dan 10.000 per maand inzet.
0 Vind ik leuk's

Kickje.

0 Vind ik leuk's
geluk dwing je af

Dit is tegenwoordig niet meer het geval overigens. het is nu zo dat als je enkele maanden vrijwel niet actief bent, je account op hold gezet kan worden. Door middel van een simpele mail of chat met Sportmarket openen ze je account weer. Hier doen ze totaal niet moeilijk over.

Komt puur omdat het hun verdien model is. Ze pakken een bepaald bedrag ( percentage ) aan commissie over de inzetten van de wedders.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.