Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met BetWay.be / BetWay.com

Ik zag daarnet reclame van Betway.be op2be.

Iemand lid van deze bookie? Is deze bookie aan te raden ofniet?

Er is een stortingsbonus van € 50 maar de voorwaarden zijn moeilijk te vinden..
Het beeld enz is een beetje te vergelijken met bwin voor de rest ken ik niks van deze bookie
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kevin0202
Country flagkevin0202 in 16-09-2015 19:42 Bookmakers
in 16-09-2015 19:42 Bookmakers
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb mij gisteren geregistreerd, 3 weddenschappen gewonnen en kan maar maximaal 50 euro meer inzetten. Mijden als de pest deze bookie
0 Vind ik leuk's
Je moet deze bookie idd vermijden. Heb daar problemen gehad met geld te storten. Mijn storting via mistercash was om de ene of andere reden 2 keer mislukt. Ik heb het dan maar zo gelaten en een paar dagen later zie ik dat het geld wel van mijn bankrekening is afgegaan terwijl ik niets heb gekregen op mijn spelers account.
Ik heb de helpdesk gecontacteerd en ze vroegen om screenshots. Ik heb hun dat doorgestuurd en plots bleek dat niet voldoende te zijn. Ze blijven maar steeds rond de pot draaien, heb al gemailed, gebeld, gechat,..... We zijn nu een paar weken verder en nog steeds heb ik mijn geld niet gekregen.
Mijn raad is om ergens anders te gaan spelen. Er zijn genoeg betrouwbare bookies waar je je geen zorgen moet maken om limieten en geld dat zomaar verdwijnt.
0 Vind ik leuk's
Ik heb er wel goede ervaringen mee heb daar gestort en betaal zo af en toe uit en dat is ook prima binnen een paar dagen op me rekening. Ik bet daar wel alleen op esports dus geen idee over het aanbod van voetbal,tennis enz
0 Vind ik leuk's
Kan iemand meer vertellen over de bonus die ze geven? Is dit in de vorm van een gratis weddenschap of gewoon 50 euro extra speelkrediet die je krijgt en die je moet rond spelen? Ik vind de uitleg nogal verwarrend.
0 Vind ik leuk's
Waardeloze bookmaker, meteen limieten, kan max 5 euro inzetten :')
0 Vind ik leuk's
Vandaag nog maar 1 euro per bet, vermijden (n)

Snap niet dat deze bookmaker op voetbalwedden staat.
0 Vind ik leuk's
ook veel te lage odds...
0 Vind ik leuk's
Zojuist een rare actie. Ergens misschien mijn fout, maar op de meeste sites zou de bet 'voided' zijn. Ik zet in bij een pot voetbal, bij een tussenstand van 2-0.
Er staat een bet, waarvan ik uiteraard aannam dat was, third goal. Ik zet in, geen derde goal. Staat er op mijn settled betslip dat ik blijkbaar gewed heb op no second goal. Dit terwijl het dus al 20 minuten 2-0 stond. Ik heb het eerder zo gehad op Unibet, en toen werd de best dus voided. Maar met deze chatsupport was er geen gesprek mogelijk.

Dus of: Hou deze bookie in de gaten voor fouten, want die zijn er blijkbaar en die worden niet gevoid,
of vermijd deze bookie, want hulp of medewerking hoef je niet te verwachten.
0 Vind ik leuk's
Ik heb gisteren een uitbetaling gedaan, normaal gesproken is dit bij Skrill zo geregeld (Nooit langer dan 12u bij mij, op andere bookies). Zojuist navraag gedaan in de chat, kreeg ik als antwoord; We betalen nooit binnen 24u uit, zodat spelers de optie hebben hun opname te annuleren.

Zoiets heb ik echt nog nooit gehoord, annuleren kan je toch altijd zelf doen... Mits je dat wilt? Ben benieuwd of de uitbetaling wordt doorgezet, maar ik begin er een slecht gevoel bij te krijgen. Iemand zoiets eens meegemaakt?
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Ik heb gisteren een uitbetaling gedaan, normaal gesproken is dit bij Skrill zo geregeld (Nooit langer dan 12u bij mij, op andere bookies). Zojuist navraag gedaan in de chat, kreeg ik als antwoord; We betalen nooit binnen 24u uit, zodat spelers de optie hebben hun opname te annuleren.

Zoiets heb ik echt nog nooit gehoord, annuleren kan je toch altijd zelf doen... Mits je dat wilt? Ben benieuwd of de uitbetaling wordt doorgezet, maar ik begin er een slecht gevoel bij te krijgen. Iemand zoiets eens meegemaakt?
tomfcdb:
Ik heb gisteren een uitbetaling gedaan, normaal gesproken is dit bij Skrill zo geregeld (Nooit langer dan 12u bij mij, op andere bookies). Zojuist navraag gedaan in de chat, kreeg ik als antwoord; We betalen nooit binnen 24u uit, zodat spelers de optie hebben hun opname te annuleren.

Zoiets heb ik echt nog nooit gehoord, annuleren kan je toch altijd zelf doen... Mits je dat wilt? Ben benieuwd of de uitbetaling wordt doorgezet, maar ik begin er een slecht gevoel bij te krijgen. Iemand zoiets eens meegemaakt?
tomfcdb:
Ik heb gisteren een uitbetaling gedaan, normaal gesproken is dit bij Skrill zo geregeld (Nooit langer dan 12u bij mij, op andere bookies). Zojuist navraag gedaan in de chat, kreeg ik als antwoord; We betalen nooit binnen 24u uit, zodat spelers de optie hebben hun opname te annuleren.

Zoiets heb ik echt nog nooit gehoord, annuleren kan je toch altijd zelf doen... Mits je dat wilt? Ben benieuwd of de uitbetaling wordt doorgezet, maar ik begin er een slecht gevoel bij te krijgen. Iemand zoiets eens meegemaakt?


Ik heb het wel eens meegemaakt bij andere sites en misschien ook bij betway. Misschien willen ze ook nog kijken of je je aan de bonusvoorwaarden hebt gehouden o.i.d
Ik heb tot nu toe twee(onlangs) uitbetalingen aangevraagd en gekregen bij betway, ik weet niet meer of dat binnen 24 uur was of langer.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.