Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonus voor Betsson, Partybets, William Hill, Gamebookers up to da

Dit topic is absoluut niet als kritiek bedoeld, want van de eerste indrukken die ik heb heeft deze site indrukwekkend veel te bieden aan ons sportwedders: chapeau! Maar ik vraag me dus wel af hoe actueel de 'bonusoverzichtslijst' van bookmakers is die jullie hier op de site hebben staan: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/

Ik ben op zoek naar verdere bookmakers om bonussen vrij te spelen en zo mijn bankroll uit te bouwen, dus dan zou die lijst een mooi overzicht geven. Maar volgens de informatie daar zouden Betsson, Partybets, William Hill en Gamebookers allen bonussen geven van tussen de 20 en 25 euro (hey, kleine beetjes maken samen veel ;-) ), en Bet at Home zelfs een bonus van 50 euro.

Maar wanneer ik op hun sites kijk, kan ik bij geen van die 5 iets over een aanmeldbonus terugvinden. Kijk ik verkeerd, of is de lijst een beetje verouderd?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sint
Country flagsint in 2-12-2012 14:33 Bookmakers
in 2-12-2012 14:33 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.