Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Betfirst: nooit gebruiken

Ik raad jullie allemaal aan om deze bookie NIET te gebruiken. Ik had vannacht een bet gezet all in op malisse en won deze dus ook. De match was rond kwart na 2 ofzo gedaan en kreeg mijn geld pas op half 8 smorgens.
Ik had dus ook meteen een support mail gestuurd voor te vragen waar mijn geld bleef want ik wou nog andere bets zetten. kreeg deze middag een mail terug dat geld op mijn account staat ondertussen. Ik naar de chat gegaan van hen om wat meer uitleg te vragen want ik vind het niet kunnen dat ze u geld 5uur achterhouden, en ik vraag om een compensatie.
Lachen ze je daar lekker uit en zeggen ze ja wij mogen bets tot 24uur achter houden. ja OKE dit vind ik niet kunne dus boycotten die handel!
Plus dat de site van hen dan nog traag is als iets. je constand uitgelogt word en de mobile dienst ook voor geen meter werkt. Plus daar dan nog eens bijkomend dat je u geld 9 werkdagen nodig kan hebben om op je bank account te staan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kampers
Country flagkampers in 14-01-2013 12:49 Bookmakers
in 14-01-2013 12:49 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is dit niet een beetje kort door de bocht? Jij bent met hun voorwaarden in zee gegaan en als daar in staat dat ze winsten nog 24 uur mogen achterhouden dan is dat zo. Om hier direct compensatie voor te vragen vind ik wel erg makkelijk.
Kortom, ik vind je reactie wat overdreven. Mocht je niet tevreden zijn dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt: kies een andere bookmaker.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het is mij ook al opgevallen hoe slecht de site van betfirst functioneert. Zeer frustrerend! Echt een schande!
Wat betreft het uitbetalen...tjah dat hoor je ook vaak bij andere bookies zoals unibet dat je soms lang moet wachten. Wat kan je er aan doen? Niks :-(
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Is dit niet een beetje kort door de bocht? Jij bent met hun voorwaarden in zee gegaan en als daar in staat dat ze winsten nog 24 uur mogen achterhouden dan is dat zo. Om hier direct compensatie voor te vragen vind ik wel erg makkelijk.
Kortom, ik vind je reactie wat overdreven. Mocht je niet tevreden zijn dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt: kies een andere bookmaker.
Succes!

Dit doe ik ook zeker!!
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
d0zer:
Het is mij ook al opgevallen hoe slecht de site van betfirst functioneert. Zeer frustrerend! Echt een schande!
Wat betreft het uitbetalen...tjah dat hoor je ook vaak bij andere bookies zoals unibet dat je soms lang moet wachten. Wat kan je er aan doen? Niks :-(

het is gewoon alles bij elkaar, het werkt voor geen meter daar. ook Mobile niet. of je bied iets aan dat werkt aan 100% of je bied het niet aan. wat een amateurs daar. en dat is de website nog een RIP OFF van interwetten ook
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
kampers:
het is gewoon alles bij elkaar, het werkt voor geen meter daar. ook Mobile niet. of je bied iets aan dat werkt aan 100% of je bied het niet aan. wat een amateurs daar. en dat is de website nog een RIP OFF van interwetten ook

Ben ik helemaal met je eens. Dat klinkt me ook een beetje in de oren als de Nederlandse Toto. Die hebben denk ik wel een beter product maar zijn ook traag met uitbetalen. Zo bont als Betfirst het maakt (heb geen eigen ervaring trouwens) maken ze het echter niet, afgaande op jouw ervaring.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ben het wel gedeeltelijk met je eens Kampers. Sinds de zwarte lijst van bookmakers is opgesteld, heb ik ook maar een account aangemaakt bij betfirst, aangezien deze site wel op de witte lijst staat. Het meest ergerlijke aan deze site is dat je inderdaad voortdurend wordt uitgelogd. Ben je bijvoorbeeld Belgische competitiematchen aan het selecteren voor een combo en ga je naar de Nederlandse competitie, dan ben je ineens uitgelogd. En dit gebeurt bijna elke keer wanneer je naar een ander scherm gaat. Zeer enerverend natuurlijk.
Over het uitbetalen heb ik niet echt klachten. Het kan inderdaad wel een week of iets meer duren (via de bank), maar dat vind ik nu niet echt een groot probleem. Ik heb tot nu toe mijn geld elke keer zonder problemen gekregen, dat is het belangrijkste.
Wat ik wel nog een groot negatief punt vind, is dat je bij het plaatsen van weddenschappen snel 'problemen' krijgt. Dit houdt bijvoorbeeld in dat je een maximum inzet krijgt opgelegd, ook al wil je maar €10 of zo inzetten. Dan wordt dit bijvoorbeeld gelimiteerd op €3,74 of zoiets. Een ander probleem, dat ik vooral ondervind wanneer ik op NBA wil inzetten, is dat wanneer je bijvoorbeeld juist een combo hebt gemaakt van 3 wedstrijden met handicap, en je wilt één van die 3 wedstrijden opnieuw gebruiken in een andere combo, je een foutmelding krijgt. Alsof je geen 2 of meer combi mag maken waar dezelfde weddenschap in zit.
Kortom, het is wel een betrouwbare site (anders zou ze niet op de witte lijst staan), maar er zijn wel een paar belangrijke minpuntjes die het wedden er niet fijner op maken. Maar wie het als Belg 'eerlijk' wilt spelen, heeft nu eenmaal niet veel keuze meer uit bookmakers (unibet, betfirst...?). Als ik meer keuze zou hebben, zou ik hoogstwaarschijnlijk een andere bookmaker verkiezen boven deze.
0 Vind ik leuk's
één tip "Pinnacle" & "unibet"
en ja dat geld naar de bank is nu niet het grote probleem. bij mij gaat het vooral om dat ik mijn geld snel terug wil hebben omdat ik maar x aantal bets op een dag zet met high stake. en als ze dan ff arogant zeggen ja "jammer wij mogen dat 24u achter houden" vind ik niet kunnen.
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Ik heb ook grote problemen met de site. Account geeft opeens aan -450 euro en ik heb 500 euro teruggecasht en ik kan nergens meer zien of het daarwerkelijk is teruggestort. Want is pas 5 dagen geleden gedaan, de chat zegt hele tijd ze het probleem doorsturen naar technische dienst maar dat is ook elke dag zelfde nieuws. En nog steeds niks aan gedaan
0 Vind ik leuk's
.
brojkovic:
Ik heb ook grote problemen met de site. Account geeft opeens aan -450 euro en ik heb 500 euro teruggecasht en ik kan nergens meer zien of het daarwerkelijk is teruggestort. Want is pas 5 dagen geleden gedaan, de chat zegt hele tijd ze het probleem doorsturen naar technische dienst maar dat is ook elke dag zelfde nieuws.

Hoe staat het hier mee?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Slecht contact met de chat, zeggen de hele tijd het opgelost wordt. Maar heb nog geen geld gezien.. Geef ze nog paar dagen de tijd en anders gaan we de sociale media erbij betrekken.
0 Vind ik leuk's
.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.