Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Betfirst: nooit gebruiken

Ik raad jullie allemaal aan om deze bookie NIET te gebruiken. Ik had vannacht een bet gezet all in op malisse en won deze dus ook. De match was rond kwart na 2 ofzo gedaan en kreeg mijn geld pas op half 8 smorgens.
Ik had dus ook meteen een support mail gestuurd voor te vragen waar mijn geld bleef want ik wou nog andere bets zetten. kreeg deze middag een mail terug dat geld op mijn account staat ondertussen. Ik naar de chat gegaan van hen om wat meer uitleg te vragen want ik vind het niet kunnen dat ze u geld 5uur achterhouden, en ik vraag om een compensatie.
Lachen ze je daar lekker uit en zeggen ze ja wij mogen bets tot 24uur achter houden. ja OKE dit vind ik niet kunne dus boycotten die handel!
Plus dat de site van hen dan nog traag is als iets. je constand uitgelogt word en de mobile dienst ook voor geen meter werkt. Plus daar dan nog eens bijkomend dat je u geld 9 werkdagen nodig kan hebben om op je bank account te staan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kampers
Country flagkampers in 14-01-2013 12:49 Bookmakers
in 14-01-2013 12:49 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
I can not get my 1500 euros that can be done? Where can I complain? if you have experience with these bandits, please tell me what you can do? I'm from Armenia I am in 4000 miles and do not know whom to ask for help
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.