Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Interwetten

In dit forum kan je alles kwijt over de online bookmaker Interwetten. Stel hier je vragen of deel je ervaringen als het maar over Interwetten gaat.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 8-10-2009 23:28 Bookmakers
in 8-10-2009 23:28 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb een vraag. Ik heb blijkbaar een stake limit voor het spelen van combi's. Een simpele 10 euro op een odd van ruim 14 kan al niet, die stake wordt dan teruggezet naar minder dan 4 euro..
Weet iemand hoezo dit is en of ik dit kan aanpassen oid?
0 Vind ik leuk's
Nee dat kun je niet aanpassen, je bent gelimiteerd.
Daar heeft iedereen op een gegeven moment last van bij IW.
Op een gegeven moment kun je nog maar max staken op singles en combis.

Op dit moment speel ik alleen nog maar systembets daar en idd gelimiteerd.
0 Vind ik leuk's
Pff. ik begrijp alleen niet waarom ik nu een limit heb. Heb nog nooit gesurebet en ook niet echt veel winst gemaakt daar..
Dit zijn toch de redenen waarom mensen een limit opgelegd krijgen?
0 Vind ik leuk's
Ik begrijp het wel, val je bij de bookies op een bepaalde manier op, dan gaan ze limiteren. Zij willen namelijk geld verdienen niet verliezen.
0 Vind ik leuk's
Wat een oplichting site dat interwetten.com

Toen ik mij paar maanden terug ervoor had geregistreerd kreeg ik al heel snel een max stake van 1 euro per inzet. Daarna uitbetaald aangezien het dus niet meer interessant was. Vervolgens hebben ze nu een bonus van max 250 euro ivm hun 25 jarig bestaan. IK heb de voorwaarden 3x doorgenomen om vervolgens 1000 euro te storten, kost me nog 20 euro aan fee ook. Vervolgens krijg ik een reactie terug van ze dat ik niet in aanmerking komen voor de bonus, gelijk maar weer uitgecashed met resultaat weer 20 euro fee, 40 euro totaal dus.

LOL, nu krijg ik het volgende...

your payout request has not yet been processed since Interwetten reserves the right to charge a 10 % handling fee on deposits which have not been used in full for one of our products.

According to our terms and conditions we can only pay out winnings or parts of winnings.

Please let us know if we should still process your pay-out request and deduct the 10% handling fee.

Thank you for your understanding.

Best regards
Your Interwetten team


Klote site dus
0 Vind ik leuk's
10% betaald en nog steeds weigeren ze het uit te betalen, kansloos dit.
0 Vind ik leuk's
hmmja die 10 % fee klinkt best logisch , waarom kom je niet in aanmerking voor de bonus?
0 Vind ik leuk's
Geen idee, daar geven ze geen reden voor, ze verschuilen zich achter hun voorwaarden dat ze ten alle tijden er vanaf mogen wijken.
Ik merk dat helaas steeds vaker bij bepaalde bookies, max stake als je ff paar weken goed wint, moeilijk doen met uitbetalen etc. Helaas behoort interwetten dus ook tot deze categorie.
0 Vind ik leuk's
Mail gehad, mocht lid worden van de Interwetten CLUB, voor VIP's/High Rollers.

Ontving €25,- cash saldo, gratis deposit's (geen fee's), snellere uitbetalingen en support en 100.000 points om in te wisselen voor goodie's zoals een VIP pakket naar FC Kolnh of een shirt van darts, super vet!
Ook ontvang ik nu 10% cashback op weddenschappen, tot 30% op combi weddenschappen en goodwill bonussen. (en meer points)

Echt een aanrader nu, Interwetten!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.