Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker van de maand: Ladbrokes!

Bookie of the month: Ladbrokes!

(Actie alleen geldig voor Belgische leden)


Vanaf nu zet Voetbalwedden.net iedere maand een bookmaker in het zonnetje. Dit betekent dat jij de elke maand opnieuw kunt profiteren van o.a. een nieuwe én exclusieve welkomstbonus en unieke acties bij onze bookmaker van de maand! 


Speciaal voor onze Belgische leden trappen we deze maand af met onze partner Ladbrokes. Ben je nog niet bekend met deze bookmaker? Lees dan eerst onze review en check direct waarom jij bij deze bookmaker moet gaan spelen!


Check hier de review van Ladbrokes


Nog geen account bij Ladbrokes?

Dan heb je geluk, je profiteert alleen deze maand (t/m 30 september) van een nieuwe én exclusieve welkomstbonus: 200% free bet tot €100


Klik op deze link om de bonus te checken!


(Check vervolgens onderstaande acties!)


Heb je al een account bij Ladbrokes?

Ben je al klant bij Ladbrokes? Dan profiteer je de hele maand van unieke acties. Onderstaande acties zijn speciaal voor leden met een account bij Ladbrokes. 


  • Doe mee aan unieke winacties in ons forum (we vergeven €500 aan prijzen!);

Strijd mee om een prijzenpot van bijna €500 in onze Ladbrokes Special subleague

Houd dus de hele maand september je mailbox en ons forum in de gaten om niks te missen!


(Inschrijven voor de nieuwsbrief doe je via je profiel > instellingen > mijn nieuwsbriefvoorkeuren)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Is jouw ervaring €25 waard?

Plaats in de maand september jouw ervaring met Ladbrokes via dit formulier, en maak direct kans op een waardebon t.w.v. €25! Eind van de maand maken we via dit topic bekend welke vier leden een waardebon hebben verdiend met zijn/haar ervaring.


Plaats via deze link jouw ervaring voor Ladbrokes

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-09-2019 14:25 Bookmakers
in 2-09-2019 14:25 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Speciaal tijdens de bookmaker van de maand actie hebben we samen met Ladbrokes een unieke winactie voor je opgezet. Klik op deze link en doe direct gratis mee!


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.