Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Vbet

Zijn er mensen die vertrouwd zijn met de bookmaker vbet? Ze hebben daar heel veel bet mogelijkheden, zowel prematch als live, maar ik vind daar heel weinig reviews over. Ik wil daar graag een account openen maar ik wil eerst jullie bevindingen horen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kielserat
Country flagkielserat in 29-07-2013 14:46 Bookmakers
in 29-07-2013 14:46 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kielserat:
Zijn er mensen die vertrouwd zijn met de bookmaker vbet? Ze hebben daar heel veel bet mogelijkheden, zowel prematch als live, maar ik vind daar heel weinig reviews over. Ik wil daar graag een account openen maar ik wil eerst jullie bevindingen horen.

Ik heb er geen account en kan je over VBet niet al te veel zeggen. Mogelijk iemand anders? Mochten er weinig (en/of geen) mensen zijn die er een account hebben dan zou ik eerst voor een andere bookmaker kiezen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb ondertussen een account geopend bij vbet en heb een vijftal dagen gespeeld >>> conclusie: stay away!
De site (tablet versie) zelf ziet er prima uit, heel overzichtelijk, goede layout, gebruiks vriendelijk en een helpdesk waar je meteen antwoord krijgt op je vragen.
Nu komt het: ik begon met 50 euro en na 5 dagen stond ik op 330. Mooi meegenomen maar is natuurlijk geen absurd hoog bedrag. Ik wilde gisteren livebetten en plots kreeg ik limieten tussen 5 en 10 euro. Ik heb dit dan opgelost door mijn bet meerdere malen te spelen en het lukte.
Ik dacht vandaag een paar bets te plaatsen voor vanavond en nu krijg ik limieten van maximum 0 euro :o
Haha wat een grap dacht ik, heb al op verschillende bookies limieten gekregen maar maximum 0 euro kende ik nog niet.
Ik heb hun vervolgens om uitleg gevraagd en kreeg een alinea uit hun algemene voorwaarden voorgeschoteld waarin stond dat ze dat recht hebben en dat ze me geen uitleg zijn verschuldigd. Ok nice :s
Uitcashen dus en op naar de volgende.
0 Vind ik leuk's
kielserat:
Ik heb ondertussen een account geopend bij vbet en heb een vijftal dagen gespeeld >>> conclusie: stay away!
De site (tablet versie) zelf ziet er prima uit, heel overzichtelijk, goede layout, gebruiks vriendelijk en een helpdesk waar je meteen antwoord krijgt op je vragen.
Nu komt het: ik begon met 50 euro en na 5 dagen stond ik op 330. Mooi meegenomen maar is natuurlijk geen absurd hoog bedrag. Ik wilde gisteren livebetten en plots kreeg ik limieten tussen 5 en 10 euro. Ik heb dit dan opgelost door mijn bet meerdere malen te spelen en het lukte.
Ik dacht vandaag een paar bets te plaatsen voor vanavond en nu krijg ik limieten van maximum 0 euro :o
Haha wat een grap dacht ik, heb al op verschillende bookies limieten gekregen maar maximum 0 euro kende ik nog niet.
Ik heb hun vervolgens om uitleg gevraagd en kreeg een alinea uit hun algemene voorwaarden voorgeschoteld waarin stond dat ze dat recht hebben en dat ze me geen uitleg zijn verschuldigd. Ok nice :s
Uitcashen dus en op naar de volgende.

LOL hopelijk hebben ze dan geen alinea staan waar ze het recht hebben je niet uit te cashen ;o) LOL, trieste toestanden daar
0 Vind ik leuk's
Daar had ik ook een beetje schrik voor mij maar dat is al opgelost. Ik heb zelfs geen documenten moeten uploaden, ze moesten mij precies echt niet meer hebben.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.