Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers & Cash-Out

Goedemorgen,


Ik ben nieuw op dit forum en waarschijnlijk zal hier al wel een topic over geweest zijn.

Heb alleen een korte vraag over bookmakers en cash-out.


Ik speel sinds kort op betfair en daar heb je de mogelijkheid om in de wedstrijd te cashen.


Zijn er nog meer bookmakers met deze optie?


En wat zijn volgens jullie de beste bookmakers waarmee je kan cashen en die de beste odds geven.


Alvast bedankt


Groetjes,


BMP

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bmp15
Country flagbmp15 in 19-05-2015 06:40 Bookmakers
in 19-05-2015 06:40 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik weet dat dit bij Unibet kan. Voor de rest weet ik het niet.
0 Vind ik leuk's
Bij bwin kan het ook
0 Vind ik leuk's
op unibet kan je alleen uitcashen alsje live wed toch? of ook pre match?
0 Vind ik leuk's
Volgens mij bij beide alleen live.
0 Vind ik leuk's
Bet365 bied een optie om bij combi's uit te cashen.
0 Vind ik leuk's

Hallo BMP15,


Zoals hierboven al aangegeven zijn er diverse bookmakers die de cash-out functie live/pre-match aanbieden.


Maar als je wat serieuzer wilt betten en aan valuebetting doet is het af te raden om uit te cashen. Je levert namelijk value in (betting exchanges zoals Betfair uitgezonderd). Zie ook dit artikel: http://www.betstories.com/2014/08/12/cash-out/

Bericht gewijzigd door Support op Wed 8 Apr 2020, 13:11
0 Vind ik leuk's
Bij williamhill kun je ook combi's incashen.. wel even opletten want is niet bij elke bet zo.

http://news.williamhill.com/a/todays-highlights/cash-in-my-bet-with-william-hill/
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de info allemaal!!!!
0 Vind ik leuk's
betfair geeft de beste odds met incashen, iig stukken beter en meer dan bij unibet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.