Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin: bonus geaccepteerd en geen odds lager dan 1,70

Hallo allemaal,

Ik ben best nieuw in het online wedden. Nou kan ik nog steeds maar inzetten op odds van 1.70 of hoger, ik heb met 10eu opgewaardeerd en heb inmiddels 36eu. Nu weet ik dat je je account moet activeren en verifiëren voor het uitbetalen, maar wanneer kan ik eindelijk op odds die lager zijn dan 1.70 inzetten. Ik heb ongeveer al 4 a 5 keer op een odd hoger dan 1.70 ingezet...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ditisquinten
Country flagditisquinten in 27-06-2014 15:32 Bookmakers
in 27-06-2014 15:32 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus je kan bv niet spelen op een qoute van 1.50??? Dat klinkt nogal vreemd. Je gebruikt niet toevallig een verkeerd teken (puntje/komma) oid...?

Als het echt niet lukt zou ik de bwin klantenservice even contacten. Misschien zit er een bug in jouw account.

0 Vind ik leuk's
-
Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met feit dat je speelt met een freebet of bonus, en dan kan je idd niet inzetten op odds die lager zijn dan 1,7
Je zal de freebet of bonus nog enkele malen moeten rondspelen en dan zal je waarschijnlijk alle odds kunnen aanklikken
0 Vind ik leuk's
Normaal gesproken kan dit alleen niet als je een freebet inzet.
0 Vind ik leuk's
-
Ik had voor tientje opgewaardeerd en kreeg er dus tientje bij. Ik krijg telkens de melding dat hij odds lager dan 1.70 niet accepteert omdat ik te weinig 'echt' geld op mijn account zou hebben staan...
0 Vind ik leuk's
ditisquinten:
Ik had voor tientje opgewaardeerd en kreeg er dus tientje bij. Ik krijg telkens de melding dat hij odds lager dan 1.70 niet accepteert omdat ik te weinig 'echt' geld op mijn account zou hebben staan...


Je hebt dus inderdaad gebruik gemaakt van de Bwin bonus. Deze bonus (stortingsbedrag + bonusbedrag) moet je vrijspelen met de vrijspeelvoorwaarden van Bwin. Deze geeft inderdaad aan dat je odds onder de 1,70 niet kan gebruiken. Dat is precies de reden dat ze deze weddenschappen bij jou nog niet accepteren.

0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
ditisquinten:
Ik had voor tientje opgewaardeerd en kreeg er dus tientje bij. Ik krijg telkens de melding dat hij odds lager dan 1.70 niet accepteert omdat ik te weinig 'echt' geld op mijn account zou hebben staan...


Je hebt dus inderdaad gebruik gemaakt van de Bwin bonus. Deze bonus (stortingsbedrag + bonusbedrag) moet je vrijspelen met de vrijspeelvoorwaarden van Bwin. Deze geeft inderdaad aan dat je odds onder de 1,70 niet kan gebruiken. Dat is precies de reden dat ze deze weddenschappen bij jou nog niet accepteren.


Ah okee, top bedankt voor de hulp jongens! :)
0 Vind ik leuk's
ditisquinten:
Ah okee, top bedankt voor de hulp jongens! :)


Geen probleem, daarvoor zijn we er met z'n allen: anderen helpen en van informatie voorzien :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mocht iemand anders dit nog terug lezen;
Bij 'My current bonuses' staat je progressie van de bonus, en dus ook wanneer je kan inzetten op odds lager dan 1.70. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.