Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin puntensysteem: b-inside

Bij Bwin is ook een puntensysteem waar iedereen die bij Bwin weddenschappen afsluit punten kan sparen. Dit staat er als samenvatting op de site van Bwin :


Hoe vaker u bwin speelt, des te meer Market- en Statuspunten u verzamelt. Zodra u beschikt over voldoende punten dan kunt u ze gebruiken voor het aankopen van exclusieve producten. Met uw punten kunt u ook gebruik van een aantal topprivileges. Dit moet u doen:

Statuspunten ...
... worden bijgeschreven op uw account wanneer u echt geld inzet en bepalen uw status bij b'inside. Er is slechts één gouden regel: Meer punten = meer status = meer voordeel. De door u verzamelde Statuspunten zijn drie maanden geldig. Uw status wordt elke drie maanden opnieuw berekend.

Marketpunten ...
... worden bijgeschreven op uw account wanneer u echt geld inzet en kunnen ook verzameld worden door deel te nemen aan bepaalde acties. U kunt deze punten inwisselen voor exclusieve producten op de Market en spullen aanschaffen die niet gekocht kunnen worden met geld. Marketpunten blijven 12 maanden geldig.

Het aantal punten per inzet ...
... kunnen eenvoudig berekend worden met behulp van onze calculator. Zodra u bent ingelogd, rekent de calculator ook alle promotionele actionele bonussen mee waar u recht op heeft.

Iedreen kan zich dus gratis registreren en zo nog weer een extra marge meepakken!
Registreren is gratis en kan via het linkje rechtsboven het accountsaldo (b'ínside)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 6-05-2009 16:08 Bookmakers
in 6-05-2009 16:08 Bookmakers
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
waar kun je die punten laten uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
[quote]waar kun je die punten laten uitbetalen?

Volgens mij gewoon via Binside:
- https://www.bwin.com/nl/binside.aspx
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]waar kun je die punten laten uitbetalen?

Ik las het volgende over de uitbetaling van punten :

Niet te koop voor geld, wel voor punten

U kunt op de Market uw verzamelde Marketpunten inwisselen voor een heleboel soorten producten, Real Money-pakketten of loten voor de loterij.

Profiteer van ons gehele aanbod. De b'inside-portfolio wordt continu ververst, en hoe hoger uw status, des te meer keus u heeft.

U zou graag gebruik willen maken van een bepaalde aanbieding maar u heeft niet genoeg Marketpunten, dan kunt u voor bepaalde producten het verschil in cash van uw account bijleggen.

Al onze producten zijn opgedeeld in praktische categorieën zodat u ze makkelijk terugvindt in onze Market. Daarin zijn onze speciale aanbiedingen nog eens extra belicht.

Zie ook : https://binside.bwin.com/nl/binside.aspx?view=redeem
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik vind die dingen in market toch aanzienlijk duur.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]ik vind die dingen in market toch aanzienlijk duur.

Ja, klopt. Het zijn geen 'weggeefprijsjes'. We hebben nu 6 handdoeken in de aanbieding bij de prijsvraag, al gezien?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]ik vind die dingen in market toch aanzienlijk duur.

Klopt dat soort punten systemen zijn niet echt royaal nee. Bij poker moet ik ook altijd zo lang sparen voor wat frequent player points. Met die punten kan ik dan weer een toernooitje gaan spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Achja, dat soort punten moeten we maar zien als een extra'tje denk ik dan.

Voorlopig zal er nog weinig uit te geven zijn voor mij haha.
0 Vind ik leuk's
[quote]Achja, dat soort punten moeten we maar zien als een extra'tje denk ik dan.

Voorlopig zal er nog weinig uit te geven zijn voor mij haha.

Zie het inderdaad als 'extra-tje', de punten bij T-mobile schieten ook niet op (TMobile Extra) maar als je er verder niet bij nadenkt spaar je toch behoorlijk wat. Dat geldt ook voor dit spaarsysteem. Niet over nadenken en gewoon blijven spelen dus :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Precies, bij telecombedrijven is het net zo. Schiet je niks mee op maar toch wel geinig dat het er is.
0 Vind ik leuk's
ik zie het meer als een leuk extra voordeel, je moet al om veel geld spelen om een mooie prijs te kunnen nemen! :p
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.