Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin puntensysteem: b-inside

Bij Bwin is ook een puntensysteem waar iedereen die bij Bwin weddenschappen afsluit punten kan sparen. Dit staat er als samenvatting op de site van Bwin :


Hoe vaker u bwin speelt, des te meer Market- en Statuspunten u verzamelt. Zodra u beschikt over voldoende punten dan kunt u ze gebruiken voor het aankopen van exclusieve producten. Met uw punten kunt u ook gebruik van een aantal topprivileges. Dit moet u doen:

Statuspunten ...
... worden bijgeschreven op uw account wanneer u echt geld inzet en bepalen uw status bij b'inside. Er is slechts één gouden regel: Meer punten = meer status = meer voordeel. De door u verzamelde Statuspunten zijn drie maanden geldig. Uw status wordt elke drie maanden opnieuw berekend.

Marketpunten ...
... worden bijgeschreven op uw account wanneer u echt geld inzet en kunnen ook verzameld worden door deel te nemen aan bepaalde acties. U kunt deze punten inwisselen voor exclusieve producten op de Market en spullen aanschaffen die niet gekocht kunnen worden met geld. Marketpunten blijven 12 maanden geldig.

Het aantal punten per inzet ...
... kunnen eenvoudig berekend worden met behulp van onze calculator. Zodra u bent ingelogd, rekent de calculator ook alle promotionele actionele bonussen mee waar u recht op heeft.

Iedreen kan zich dus gratis registreren en zo nog weer een extra marge meepakken!
Registreren is gratis en kan via het linkje rechtsboven het accountsaldo (b'ínside)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 6-05-2009 16:08 Bookmakers
in 6-05-2009 16:08 Bookmakers
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ga niet puur voor die punten mensen... is klein extraatje niet meer niet minder
0 Vind ik leuk's
[quote]ga niet puur voor die punten mensen... is klein extraatje niet meer niet minder

Klopt helemaal wat je zegt. Die spaarpunten zijn leuk maar idd niet meer dan een klein extraatje. Maar goed als je toch enorm veel punten hebt dan is een prijs altijd leuk meegenomen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
das eerder een aanmoediging om te blijve spelen he :p
0 Vind ik leuk's
[quote]das eerder een aanmoediging om te blijve spelen he :p

Het is ook maar zo wie het kleine niet eert is het grote niet waard. Een winstgevende voetbalwedder zal over zijn leven wel veel punten sparen met uiteindelijk veel waarde maar dan moet je echt wel mega veel punten hebben.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Mijn punten zijn opeens verdwenen.. en b'inside bestaat niet meer? Telkens als ik op een link van b'inside klik dan word ik doorgelinkt naar de homepage, en ik kan nergens mijn puntentotaal meer vinden. Weet iemand hier toevallig iets van?
0 Vind ik leuk's
Ik zie geen problemen en kan gewoon in 'B-inside' komen... nog steeds problemen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Jaa helemaal niks. Bij elke link waar ik op klik die iets met b'inside te maken heeft, wordt ik teruggelinkt naar de homepage. En als ik het goed herinner stond naast je account saldo altijd het aantal punten wat je gespaard had, toch? Dat staat er ook niet meer. Heb me wel geregistreerd destijds, staat ook nog bij mijn 'account activiteiten'.

Ik zal ze maar eens even een mailtje sturen want ik vind dit wel vreemd.
0 Vind ik leuk's
hoeveel euro inzet is 1 marketpunt?

Als je nou gewoon al je bets op bwin aflayt op betfair kan je gewoon geld rond blijven schuiven tussen betfair en bwin. Storting en uitbetaling via moneybookers is toch gratis bij beiden...Enige probleem is dat de odds bij bwin zo laag zijn vergeleken met betfair, dus gaat aardig wat tijd in zitten om gelijke odds te vinden. Maar als je dat ervoor over hebt kun je aardig wat marketpunten risicoloos verzamelen :P

0 Vind ik leuk's
[quote]hoeveel euro inzet is 1 marketpunt?Als je nou gewoon al je bets op bwin aflayt op betfair kan je gewoon geld rond blijven schuiven tussen betfair en bwin. Storting en uitbetaling via moneybookers is toch gratis bij beiden...Enige probleem is dat de odds bij bwin zo laag zijn vergeleken met betfair, dus gaat aardig wat tijd in zitten om gelijke odds te vinden. Maar als je dat ervoor over hebt kun je aardig wat marketpunten risicoloos verzamelen :P

Zo heb ik er nog nooit over nagedacht... interessant voor een artikeltje...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote] Enige probleem is dat de odds bij bwin zo laag zijn vergeleken met betfair, dus gaat aardig wat tijd in zitten om gelijke odds te vinden. Maar als je dat ervoor over hebt kun je aardig wat marketpunten risicoloos verzamelen :P


Om snel en simpel de beste odds te vinden is het wel handig om via https://www.voetbalwedden.net/quotes-vergelijken/ te kijken waar de odds het hoogste zijn. Je kan eerst de gewenste competitie uitkiezen en daarna op alle odds achter een gewenste wedstrijd klikken. Je ziet dan direct waar de odds over het algemeen het hoogste zijn.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.