Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Veranderingen bij Bwin?

Hoi,
Ik heb een tijd lang niks meer gedaan met het wedden, wil het weer op gaan pakken.
Echter zie ik nu dat Bwin engels is geworden, kun je hier als Nederlander nog wel uitbetaald worden?
En is er nog een leuke stortingsactie daar? of andere leuke bookmakers?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajaciednick
Country flagajaciednick in 15-07-2012 20:06 Bookmakers
in 15-07-2012 20:06 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ajaciednick:
Hoi,
Ik heb een tijd lang niks meer gedaan met het wedden, wil het weer op gaan pakken.
Echter zie ik nu dat Bwin engels is geworden, kun je hier als Nederlander nog wel uitbetaald worden?
En is er nog een leuke stortingsactie daar? of andere leuke bookmakers?

Hoi Nick,
Voor Nederlanders is er niets veranderd bij Bwin. Volgens mij zou je met instellingen zelfs weer terug kunnen zetten op Nederlands maar weet dit niet zeker. Had te maken met regels mbt Belgen niet meer online gokken. Voor Nederlanders heeft dit geen gevolgen.
Er zijn zat leuke stortingsacties, deze kun je uiteraard vinden op:
https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/
Succes iig (y)
0 Vind ik leuk's
Hoi Nick,
Volgens mij biedt Bwin haar website niet meer in het Nederlands aan om op die manier de Nederlandse (en Belgische?) wetgeving te omzeilen. Het fijne weet ik er eerlijk gezegd ook niet van, maar je kunt er als Nederlander nog wel gewoon terecht. En dat is toch het belangrijkste! :)
Qua bonussen zit je volgens mij het beste bij Betclic en Getwin. Die twee bieden je een risicoloze weddenschap van 20 euro aan. Zonder kleine lettertjes, dus als je verliest krijg je je inzet terug en is die ook meteen vrij opneembaar. Verder heeft Tipico een leuke stortingsbonus van maar liefst 100%. Zelf heb ik bij zowat iedere bookmaker een account, waardoor ik altijd tegen de beste odds kan spelen. Met Moneybookers is het opvragen en storten een fluitje van een cent, dus die 'rompslomp' valt reuze mee.
Alvast succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Dankje voor de snelle reacties!
0 Vind ik leuk's
ajaciednick:
Dankje voor de snelle reacties!

https://www.voetbalwedden.net/topic/tonybet-bonus-25-euro-gratis-wedden-op-je-account-1201/
Dit de enige actie van VW op dit moment, 25 euro gratis wedden op je account. Altijd mooi meegenomen uiteraard ;-)
0 Vind ik leuk's
Aangezien de antwoorden gegeven zijn zal ik op dit topic een slot plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.