Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Tonybet

Hoi allemaal,


Ik zit te denken aan een account bij tonybet https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/. Dit omdat ze zoals ik het begrijp een makkelijke bonus hebben voor mij als hobby wedder.


Hij scoort zoals ik op de site lees ook redelijk.


Ik wil hem gaan gebruiken om de iets hogere odds mee te pakken. Live zal ik vooral unibet blijven gebruiken.


Hebben jullie ervaringen met tonybet, en is het als ik hem zo gebruik een aanvulling voor mij?


groet joost

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar joostvv2
Country flagjoostvv2 in 27-11-2012 09:34 Bookmakers
in 27-11-2012 09:34 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Naar mijn mening heeft Unibet hogere odds(correct me if i'm wrong), daarnaast is het livewedden bij tonybet een ramp vergeleken met Unibet. Voor de rest is het een zeer degelijke bookmaker met een mooie bonus!
Succes!
0 Vind ik leuk's
Tip 1: Spreid je winkansen
mmm ze zijn wel traag zeg met een aanmelding verwerken bij tonybet
maar ja wachten wel ff
0 Vind ik leuk's
Of het een goede bookmaker is hangt er ook vanaf waarop je wilt wedden. Tonybet is een degelijke bookmaker. Als cijfer geef ik hen een 6. Hun outlook als site vind ik leuk maar voor live betters moet je er niet zitten. Ook heeft Tonybet iets te weinig aanbod. Voor Tonybet zit er nog verbetering in (y)
0 Vind ik leuk's
Tot dusver ben ik redelijk positief over Tonybet.
Aanmelden, storten neemt wel wat tijd in beslag vooral de eerste keer storten.
Let wel op dat je alleen kan uitbetalen met de manier waarop je gestort hebt. Ik heb tot nu toe 2 keer laten uitbetalen zonder problemen. Het enige is dat ze dan wat gegevens van je nodig hebben, afschrift, iban bic adres bank etc. Zodra je keurig alles inlevert (voor de eerste uitstorting uiteraard) verwerken ze dit en komt alles goed. Als je wil uitbetalen moet je wel bijna 1 dag wachten voor ze het verwerken....maar zodra ze het bedrag overmaken heb je het bijna altijd binnen 1 dag ook al gaan ze uit van ''binnen 3 werkdagen'' dus daar zijn ze snel mee. Service is SNEL hoor. Via mail krijg je bijna altijd binnen een uur of 2 een reactie.
Qua voetbal, volleybal is hun aanbod niet echt al te breed en dit had ik ook aan hun gevraagd en hun antwoord was dat ze hiervan op de hoogte zijn maar omdat ze nogal jong zijn als bookie proberen ze dit stap voor stap uit te breiden. Dat de Odds beter zijn bij Unibet klopt ook niet altijd.
Omdat ik veel wed op basketballen moet ik zeggen dat hun aanbod aan basketbal misschien wel tot 1 van de beste behoren.
Op de NBA heb je altijd lekker uitgebreide bets met verschillende handicap odds wat fijn is en dan heb je nog zeker 7-8 spelersweddenschappen per wedstrijd. Het is hetzelfde met de euroleague, eurocup etc. Ook veel weddenschappen op landelijke competities.
Ze hebben de potentie om uit te groeien tot een van de betere bookies. Tot dusver 8/10 voor mij.
Op lange termijn zal ik hier wel blijven spelen (vooral voor de basketbal en tennis want daar zijn ze nu al een kei in).
0 Vind ik leuk's
Hoe lang duurt het in praktijk voordat je storting is bijgewerkt de 1e keer?
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
nederland13:
Of het een goede bookmaker is hangt er ook vanaf waarop je wilt wedden. Tonybet is een degelijke bookmaker. Als cijfer geef ik hen een 6. Hun outlook als site vind ik leuk maar voor live betters moet je er niet zitten. Ook heeft Tonybet iets te weinig aanbod. Voor Tonybet zit er nog verbetering in (y)

helemaal mee eens, ik vind het overzichtelijker dan unibet.
live bet is inderdaad stukken beter bij unibet.
en unibet heeft inderdaad een groter aanbod per wedstrijd.
0 Vind ik leuk's

Ik had al een account bij TonyBet maar sinds enige tijd verschijnt dit in beeld als je naar tonybet.nl gaat.


Tonybet.com is wel bereikbaar maar inloggen met mijn bestaande account lijkt onmogelijk. Toch jammer want ze hebben de laatste tijd ook leuke Asian Handicap odds. Gelukkig had ik er geen geld meer op staan.


Weet iemand hier meer vanaf?

Bericht gewijzigd door wedden op ma 8 mrt. 2021, 08:29
0 Vind ik leuk's
Dat is inderdaad raar, via Tonybet.nl krijg ik dit beeld ook, maar via Tonybet.com kom ik gewoon op de site.
Hopenlijk weet iemand van voetbalwedden hier meer van.
0 Vind ik leuk's
Nederlanders zullen er niet meer mogen spelen. Als Belg zijnde kan je nu spelen op de .be versie. Een Nederlandse versie zal wsl wel binnenkort komen.

Balans kan je altijd opvragen door een mailtje te sturen.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Ik had die melding ook al op mijn foon gekregen, net nog gekeken, kan wel inloggen, maar voor de zekerheid hou ik mijn saldo daar even 0
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.