Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Tonybet

Hoi allemaal,


Ik zit te denken aan een account bij tonybet https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/. Dit omdat ze zoals ik het begrijp een makkelijke bonus hebben voor mij als hobby wedder.


Hij scoort zoals ik op de site lees ook redelijk.


Ik wil hem gaan gebruiken om de iets hogere odds mee te pakken. Live zal ik vooral unibet blijven gebruiken.


Hebben jullie ervaringen met tonybet, en is het als ik hem zo gebruik een aanvulling voor mij?


groet joost

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar joostvv2
Country flagjoostvv2 in 27-11-2012 09:34 Bookmakers
in 27-11-2012 09:34 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb meerdere mailtjes erover gehad dat ze tijdelijk gingen 'sluiten' ;)
0 Vind ik leuk's
dutchdanny:
Dat is inderdaad raar, via Tonybet.nl krijg ik dit beeld ook, maar via Tonybet.com kom ik gewoon op de site.
Hopenlijk weet iemand van voetbalwedden hier meer van.


We gaan het voor jullie navragen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Tonybet is momenteel wel voor NL klanten toegankelijk, echter niet via de .nl domeinnaan. Via tonybet.com is het wel mogelijk om je te registreren en in te loggen.

:-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik kreeg vandaag 20 freespins bij the fox op tonybet. Na middagje spelen heb ik hier 400 euro van gemaakt. Er staat dat je winstbedrag uit freespins 35x moet rondspelen. Dat was toen 20 euro.
Dus in mijn ogen moet het nadat ik 700 euro heb ingezet het vrijstaan toch?
0 Vind ik leuk's
.
Misschien kun je het beste even, mits aanwezig, je vraag stellen in de chat van Tonybet. Normaal gesproken krijg je dan een helder antwoord op het bedrag dat je nog moet vrij moet spelen voordat je het kan uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
ze hebben geen chat en hun email krijg je pas volgende dag ofzo terwijl er op de site staat 24/7 aanwezig. Die spins vertrouw ik ook niet wel netjes dat je 400 van heb gemaakt hoop dat je het kan terugstorten
0 Vind ik leuk's
Het is moeilijk contact krijgen. Je ziet ook nergens iets over de voortgang van je bonus.
0 Vind ik leuk's
.
brojkovic:
Ik kreeg vandaag 20 freespins bij the fox op tonybet. Na middagje spelen heb ik hier 400 euro van gemaakt. Er staat dat je winstbedrag uit freespins 35x moet rondspelen. Dat was toen 20 euro.
Dus in mijn ogen moet het nadat ik 700 euro heb ingezet het vrijstaan toch?


Netjes, ik 10 euro van gemaakt na de 20 free spins. Daarna nog niet verder mee gespeeld.
Zie inderdaad in de voorwaarde 35 staan dus het lijkt mij 35 x 20 = 700 inderdaad..
0 Vind ik leuk's
thunder:
brojkovic:
Ik kreeg vandaag 20 freespins bij the fox op tonybet. Na middagje spelen heb ik hier 400 euro van gemaakt. Er staat dat je winstbedrag uit freespins 35x moet rondspelen. Dat was toen 20 euro.
Dus in mijn ogen moet het nadat ik 700 euro heb ingezet het vrijstaan toch?


Netjes, ik 10 euro van gemaakt na de 20 free spins. Daarna nog niet verder mee gespeeld.
Zie inderdaad in de voorwaarde 35 staan dus het lijkt mij 35 x 20 = 700 inderdaad..


Ik heb er nu 1100 van gemaakt. Nog steeds niet vrijgespeeld ahahahhaha
0 Vind ik leuk's
.
Prima bookmaker. In een ver verleden per ongeluk een dubbele account aangemaakt. Dit eerlijk genoemd en ze hebben één account gesloten. Hierna heb ik bij Tonybet een aantal bets geplaatst en uit laten betalen. Ging vlot na verificatie van de benodigde documenten.
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.