Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Betrally

Hi, ik kwam zo snel geen topic tegen over Betrally, vandaar dit topic.

Ik heb een week geleden 30 euro gestort, om de bookmaker te 'testen' en om een 100% mee te pakken.
De bonus zou worden toegevoegd nadat ik mijn gestortte bedrag had ingezet. Na de t&c goed door te hebben genomen heb ik meerdere weddenschappen geplaatst en voldaan aan de eisen.
Tot op heden heb ik de bonus niet ontvangen, maar erger nog is het feit dat ik inmiddels 7 dagen wacht op reactie van hun klantenservice.

Gelukkig heb ik een kleine winst gemaakt en ben ik mijn 30 euro niet kwijt, maar ik vroeg me af of meerdere mensen hun bonus daar niet ontvangen hebben. En of de klantenservice bij jullie ook zo lang op zich liet wachten?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tomfcdb
Country flagtomfcdb in 5-03-2015 12:05 Bookmakers
in 5-03-2015 12:05 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tomfcdb:

Gelukkig heb ik een kleine winst gemaakt en ben ik mijn 30 euro niet kwijt, maar ik vroeg me af of meerdere mensen hun bonus daar niet ontvangen hebben. En of de klantenservice bij jullie ook zo lang op zich liet wachten?


Zelf niet zulke goeie recensies van Betrally gelezen en had daarom besloten om er geen account aan te maken. Bij top100bookmakers hoort Betrally in ieder geval bij de 10 slechtste bookmakers aan de hand van ratings van mensen die daar een account hadden aangemaakt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
de chat doet het niet
0 Vind ik leuk's

Ik kom sinds vanmorgen niet meer op de chat. Iemand een idee hoe dit kan komen? Heb geen scheldwoord gezegd... En lijkt geblokkeerd.
Of hebben meer mensen problemen hiermee :)
0 Vind ik leuk's
Er wordt hard aan het chat-probleempje gewerkt! Excuses voor het ongemak.

Groetjes
Denise
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
hallo iedereen,

ik heb een klein vraagje, als ik €100 stort bij betrally en dus die 100 inzet op een odd van 1,6, dan krijg ik dus de bonus aan mn saldo toegevoegd heb ik begrepen, maar kan ik dan mijn eigen €100 meteen terugstorten naar mn bankrekening of moet ik eerst de bonus helemaal rondspelen ?

alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Ik heb nu dus perongluk gestort met 100rally, omdat op de site ook 100 bonus stond. Nu moet ik dus de 200 euro 10 x rondspelen tegen combis van alle 3 1.6. Ridicuul natuurlijk. Weten jullie of dit omgezet kan worden in Vrally?
0 Vind ik leuk's
Ik krijg een bericht terug met: Voetbalwedden is geen officiele partner van ons en is dus niet bevoegd om Vrally aan te bieden.

Klopt hier iets niet?
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Ik krijg een bericht terug met: Voetbalwedden is geen officiele partner van ons en is dus niet bevoegd om Vrally aan te bieden.

Klopt hier iets niet?


Dat is wel raar want ik kom het volgende topic tegen en daar staat toch echt dat voetbalwedden contact heeft gehad met Betrally. https://www.voetbalwedden.net/topic/betrally-we-zoeken-testers-en-ontvang-10-euro-op-je-account-2358/
Ik zal dit even doorsturen naar de crew want dit is wel een heel raar verhaal. Betrally krijgt op het web ook erg slechte recensies en volgens mij zijn zij niet betrouwbaar.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Boys pas op bij betrally!!! Ik speelde paar tientjes op de site en werd gebeld door ene Cindy. Zij was heel enthousiast met mij en blij dat ik bij betrally speel enz.
Ze bood me 20 procent van mijn stortingen aan en ik gaf aan dat dat interessant is maar dat ik niet een groot bedrag in een keer stort maar juist 10 keer 15 euro bijv stort ze zei dat maakt niet uit als jij je stortingen hebt gedaan en je bonus wilt neem contact met me op dan krijg je het.

Na dat ik rond de 150 euro had gestort nam ik contact per email en ik kreeg 3 dagen geen reactie toen naar dechat geweest gevraagd hoe het zat en zij konden 3 euro voor me storten omdat ik dus 15 euro steeds stortte na 10 keer aangegeven te hebben dat ik een deal met Cindy heb gemaakt en gewoon recht op meer heb werd de chat gesloten.

Na 5 dagen kreeg ik een email van Cindy van ja je kan bonus krijgen als je bonuscode gebruikt zo niet dan wens ik je fijne dag verder heel afstandelijk email terwijl ze aan de tel vet enthousiast was enz.

Heb vandaag 2 keer met der proberen te bellen maar ze neemt niet op. Ik dacht ik meld t ff zodat jullie het weten pas op met Betrally!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.