Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Betrally

Hi, ik kwam zo snel geen topic tegen over Betrally, vandaar dit topic.

Ik heb een week geleden 30 euro gestort, om de bookmaker te 'testen' en om een 100% mee te pakken.
De bonus zou worden toegevoegd nadat ik mijn gestortte bedrag had ingezet. Na de t&c goed door te hebben genomen heb ik meerdere weddenschappen geplaatst en voldaan aan de eisen.
Tot op heden heb ik de bonus niet ontvangen, maar erger nog is het feit dat ik inmiddels 7 dagen wacht op reactie van hun klantenservice.

Gelukkig heb ik een kleine winst gemaakt en ben ik mijn 30 euro niet kwijt, maar ik vroeg me af of meerdere mensen hun bonus daar niet ontvangen hebben. En of de klantenservice bij jullie ook zo lang op zich liet wachten?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tomfcdb
Country flagtomfcdb in 5-03-2015 12:05 Bookmakers
in 5-03-2015 12:05 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Na tig keren gemaild te hebben reageert Cindy nog steeds niet van betrally en nu ineens is mijn account gesloten terwijl niemand mij op de hoogte heeft gebracht ervan... Weg bij Betrally!!!!!
0 Vind ik leuk's
Ik heb er een paar maanden zeer actief gespeeld begin vorig jaar. Ging bij mij allemaal prima, uitbetalingen enzo waren snel.

Verder gewoon zelfde soort site als vele andere bookies. Dus voor een bonus ofzo is het prima
0 Vind ik leuk's
Heeft iemand recent nog van die vw actie gebruik gemaakt? Ik heb namelijk 100 euro gestort en ingezet maar krijg mijn bonus geld niet.
0 Vind ik leuk's
Dit lijkt wel een film ofzo joh. Ik maak gebruik van de 50 procent bonus bij betrally voor de maand november. Ik stort netjes 100 euro met de bonuscode 100net zoals vermeld staat op de promotion pagina ik speel netjes minimaal 3 wedstrijden met minimum van 1.60 en ik krijg gewoon na het rondspelen mijn bonus gewoon niet... Ze zeggen gewoon in de chat dat ik heb gestort zonder bonuscode in te voeren terwijl ik dat wel heb gedaan ik heb ook alle bets exact gespeeld zoals ik zou moeten dus ze zouden moeten zien dat er toch iets mis is gegaan in t systeem maar ik krijg gewoon me 50 euro niet wat ik hoor te krijgen! Wat moet ik doen?!!! Kan iemand me helpen of adviseren dit lijkt op fraude joh als ik morgen weer stort met bonuscode kunnen ze blijven zeggen dat ik het niet heb ingevoerd pff
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Dit lijkt wel een film ofzo joh. Ik maak gebruik van de 50 procent bonus bij betrally voor de maand november. Ik stort netjes 100 euro met de bonuscode 100net zoals vermeld staat op de promotion pagina ik speel netjes minimaal 3 wedstrijden met minimum van 1.60 en ik krijg gewoon na het rondspelen mijn bonus gewoon niet... Ze zeggen gewoon in de chat dat ik heb gestort zonder bonuscode in te voeren terwijl ik dat wel heb gedaan ik heb ook alle bets exact gespeeld zoals ik zou moeten dus ze zouden moeten zien dat er toch iets mis is gegaan in t systeem maar ik krijg gewoon me 50 euro niet wat ik hoor te krijgen! Wat moet ik doen?!!! Kan iemand me helpen of adviseren dit lijkt op fraude joh als ik morgen weer stort met bonuscode kunnen ze blijven zeggen dat ik het niet heb ingevoerd pff


Misschien kan Cindy je helpen! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Haha goeie jeroen ;)
0 Vind ik leuk's
Jongens,

Ik heb gebruik gemaakt van de voetbalkalender in december en heb toen een 10euro freebet gekregen voor BetRally.
Ik heb deze bonus inmiddels rondgespeeld en sta nu op 120 euro.. Nu kan ik het alleen withdrawen als ik eerst een storting doe van 10euro. Zo zou ik me account verifieren.
Er is wel bekend dat ik maar 50 euro kan opnemen van de 120 euro..

Iemand die meer weet??
0 Vind ik leuk's
lenny073:
Jongens,

Ik heb gebruik gemaakt van de voetbalkalender in december en heb toen een 10euro freebet gekregen voor BetRally.
Ik heb deze bonus inmiddels rondgespeeld en sta nu op 120 euro.. Nu kan ik het alleen withdrawen als ik eerst een storting doe van 10euro. Zo zou ik me account verifieren.
Er is wel bekend dat ik maar 50 euro kan opnemen van de 120 euro..

Iemand die meer weet??


Klopt, je kunt - met de freebet - max €50 opnemen. En je moet inderdaad eerst je account verifiëren..
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
lenny073:
Jongens,

Ik heb gebruik gemaakt van de voetbalkalender in december en heb toen een 10euro freebet gekregen voor BetRally.
Ik heb deze bonus inmiddels rondgespeeld en sta nu op 120 euro.. Nu kan ik het alleen withdrawen als ik eerst een storting doe van 10euro. Zo zou ik me account verifieren.
Er is wel bekend dat ik maar 50 euro kan opnemen van de 120 euro..

Iemand die meer weet??


Klopt, je kunt - met de freebet - max €50 opnemen. En je moet inderdaad eerst je account verifiëren..


Oke en verifieren doe ik dus met het storten van 10 euro?? En kan ik dan 60 euro opnemen (inclusief mijn 10euro) of 50 euro?

thx
0 Vind ik leuk's
Las wel een aantal topics over betrally maar die dateren van 2014-2015..
Zijn er mensen die in de afgelopen tijd bij Betrally spelen/gespeeld hebben en zoja wat zijn jullie ervaringen?
Kom op het internet verschillende positieve en negatieve reviews tegen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.