Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Bet777.be

Afgelopen vrijdag, 29 januari, heb ik gebruik gemaakt van de bonus op Bet777.be. De bonus houdt in dat je tot 100 euro stort. Je eerste bet is dan met garantie tot 100 euro. Je kan een live-bet plaatsen, maar ook pre-match. De keuze van sport maakt niet uit.


Mijn bet was als volgt: FSV Mainz '05 speelt thuis tegen Borussia Mönchengladbach. De odd voor een overwinning van Mainz'05 staat op 2.40. Een inzet van 100 euro zou dus 240 euro op kunnen leveren. Wanneer FSV Mainz '05 de drie punten niet in eigen huis weet te houden, krijg ik een klein half uur na de wedstrijd keurig 100 euro op mijn Bet777 account. Ik heb dan de mogelijkheid dit, zonder restricties, weer terug te laten storten op mijn rekening.


In mijn geval pakte het goed uit. Mainz won en ik had tien minuten na de wedstrijd 240 euro op mijn rekening. Om te kijken hoe gemakkelijk ik het geld weer terug op mijn bankrekening zou hebben, maakte ik direct gebruik van het terugstorten. Aangezien er een weekend tussen zat, duurde het iets langer. Vandaag, woensdag 3 januari, heb ik het geld keurig terug gestort gekregen.


Samengevat: een mooie bonus en ook de randvoorwaarden zijn prima. Aangezien de site niet heel duidelijk aangeeft hoe de bonus actie werkt, heb ik nog even contact opgenomen met de 'live-helpdesk'. Ik kreeg vlot een helder en duidelijk antwoord. Wat mij betreft een hele mooie bonus actie met prima voorwaarden. Aanrader!


Voetbalwedden review van Bet777 : https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/bet777/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb 1250 euro uit laten betalen na die bonus, prima site dus.
0 Vind ik leuk's
De site van bet777 is al de gehele morgen uit de lucht. Heb wel vaker technische problemen met bookies (zoals unibet o.a) maar dat een site niet meer te bereiken is, heb ik zelden meegemaakt! :o

Ross
0 Vind ik leuk's
Bet777 werkt hier gewoon.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
100 euro gestort op mijn account, 1 dagje moet wachten maar dat is geen ramp. (y)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
100 euro ingezet op Bemelmans en 220 eruit gehaald :D
0 Vind ik leuk's
Goedemiddag,

Lukt het mensen om deze bookmaker telefonisch te bereiken.. mij lukt het namelijk niet.

Ik krijg elke keer de melding dat dit nummer niet beschikbaar is...

Daarnaast kan je niet je gegevens die je ingevuld hebt bij het registreren zien in je account. Want ik wilde even nachecken of ik alles goed had ingevuld qua adres en geboortedatum..

Mensen hier ervaring mee?

Groetjes.

0 Vind ik leuk's
Hallo boys, heb effe een vraag, heb een geldbedrag gewonnen bij bet777, nu wil een uitbetaling doen en vragen ze om adres bank en plaats bank, wat moet je daar invullen?
0 Vind ik leuk's
ibrahimbel:
Hallo boys, heb effe een vraag, heb een geldbedrag gewonnen bij bet777, nu wil een uitbetaling doen en vragen ze om adres bank en plaats bank, wat moet je daar invullen?


Ik heb zelf het adres van het hoofdkantoor van de bank ingevuld
0 Vind ik leuk's
@tomtom, bedankt voor het antwoord, ik heb ing, ga dus gewoon de gegevens van het hoofdkantoor in amsterdam opschrijven
0 Vind ik leuk's
Afgelopen nacht mijn eerste €100 verloren, Krijg ik dit automatisch weer terug of moet je er zelf achteraan gaan?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.