Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Bet777.be

Afgelopen vrijdag, 29 januari, heb ik gebruik gemaakt van de bonus op Bet777.be. De bonus houdt in dat je tot 100 euro stort. Je eerste bet is dan met garantie tot 100 euro. Je kan een live-bet plaatsen, maar ook pre-match. De keuze van sport maakt niet uit.


Mijn bet was als volgt: FSV Mainz '05 speelt thuis tegen Borussia Mönchengladbach. De odd voor een overwinning van Mainz'05 staat op 2.40. Een inzet van 100 euro zou dus 240 euro op kunnen leveren. Wanneer FSV Mainz '05 de drie punten niet in eigen huis weet te houden, krijg ik een klein half uur na de wedstrijd keurig 100 euro op mijn Bet777 account. Ik heb dan de mogelijkheid dit, zonder restricties, weer terug te laten storten op mijn rekening.


In mijn geval pakte het goed uit. Mainz won en ik had tien minuten na de wedstrijd 240 euro op mijn rekening. Om te kijken hoe gemakkelijk ik het geld weer terug op mijn bankrekening zou hebben, maakte ik direct gebruik van het terugstorten. Aangezien er een weekend tussen zat, duurde het iets langer. Vandaag, woensdag 3 januari, heb ik het geld keurig terug gestort gekregen.


Samengevat: een mooie bonus en ook de randvoorwaarden zijn prima. Aangezien de site niet heel duidelijk aangeeft hoe de bonus actie werkt, heb ik nog even contact opgenomen met de 'live-helpdesk'. Ik kreeg vlot een helder en duidelijk antwoord. Wat mij betreft een hele mooie bonus actie met prima voorwaarden. Aanrader!


Voetbalwedden review van Bet777 : https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/bet777/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
In principe krijg je het gewoon automatisch terug op je account. Even in de gaten houden. Mocht het er na twee dagen nog niet op staan kun je even contact opnemen met de online helpdesk. Ik ben daar goed en snel geholpen.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
richard123:
In principe krijg je het gewoon automatisch terug op je account. Even in de gaten houden. Mocht het er na twee dagen nog niet op staan kun je even contact opnemen met de online helpdesk. Ik ben daar goed en snel geholpen.
Thanks , zal het even afwachten (y)
0 Vind ik leuk's
wanyama22:
Afgelopen nacht mijn eerste €100 verloren, Krijg ik dit automatisch weer terug of moet je er zelf achteraan gaan?


Ik moest er helaas zelf achteraan gaan. Ik heb de wedstrijd donderdag verloren en zou dus in principe het vrijdag terug moeten hebben. Helaas stond er vrijdags niks op. Gisteren weer de chat in gegaan en werd mij einde van de middag toegezegd. En vanmorgen stond er nog steeds niks op ben ik voor de 3de keer de chat ingegaan, en kreeg ik het direct. Voor mij een teken dat ik er klaar mee ben en direct heb laten uitbetalen. Dat terwijl ik eigenlijk van plan was voor de 2de bet te gaan.
0 Vind ik leuk's
tomtom:
ibrahimbel:
Hallo boys, heb effe een vraag, heb een geldbedrag gewonnen bij bet777, nu wil een uitbetaling doen en vragen ze om adres bank en plaats bank, wat moet je daar invullen?


Ik heb zelf het adres van het hoofdkantoor van de bank ingevuld



Adres van waar je bank gevestigd is, dus niet het hoofdkantoor. Maar goed, ik snap niet dat ze dat nodig hebben.
0 Vind ik leuk's
Heeft iemand ook last van max inzet van 1euro of zelfs 0.8 bij bets pre match?
0 Vind ik leuk's
Heeft iemand al opvraging gedaan bij bet777? Hoe lang duurde t voor je t op de bank had? Hoop dat iemand wat info kan geven
0 Vind ik leuk's
Het is een aardig proces. Kopie ID kaart etc. Daarna prima.

Wacht echter nog steeds op de refund van het money back weekend. Iemand daar al wat over gehoord?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Heeft iemand al opvraging gedaan bij bet777? Hoe lang duurde t voor je t op de bank had? Hoop dat iemand wat info kan geven
dik een week bij mij
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Heb gister documenten gestuurd kreeg vandaag email dat ze goed zijn ontvangen dat de afdeling ernaar gaat kijken en dan duurt t nog 2 tot 3 dagen volgens hun. Hoop dat ik het donderdag max heb :)
0 Vind ik leuk's
Gisteren gebruik gemaakt van de welkomstactie: 100 euro ingezet op winst Volendam @2.15. Prima begin dus!
Vandaag ga ik een poging wagen om een deel ervan over te laten boeken. Eens kijken hoe gemakkelijk en snel dat gaat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.