Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Bet777.be

Afgelopen vrijdag, 29 januari, heb ik gebruik gemaakt van de bonus op Bet777.be. De bonus houdt in dat je tot 100 euro stort. Je eerste bet is dan met garantie tot 100 euro. Je kan een live-bet plaatsen, maar ook pre-match. De keuze van sport maakt niet uit.


Mijn bet was als volgt: FSV Mainz '05 speelt thuis tegen Borussia Mönchengladbach. De odd voor een overwinning van Mainz'05 staat op 2.40. Een inzet van 100 euro zou dus 240 euro op kunnen leveren. Wanneer FSV Mainz '05 de drie punten niet in eigen huis weet te houden, krijg ik een klein half uur na de wedstrijd keurig 100 euro op mijn Bet777 account. Ik heb dan de mogelijkheid dit, zonder restricties, weer terug te laten storten op mijn rekening.


In mijn geval pakte het goed uit. Mainz won en ik had tien minuten na de wedstrijd 240 euro op mijn rekening. Om te kijken hoe gemakkelijk ik het geld weer terug op mijn bankrekening zou hebben, maakte ik direct gebruik van het terugstorten. Aangezien er een weekend tussen zat, duurde het iets langer. Vandaag, woensdag 3 januari, heb ik het geld keurig terug gestort gekregen.


Samengevat: een mooie bonus en ook de randvoorwaarden zijn prima. Aangezien de site niet heel duidelijk aangeeft hoe de bonus actie werkt, heb ik nog even contact opgenomen met de 'live-helpdesk'. Ik kreeg vlot een helder en duidelijk antwoord. Wat mij betreft een hele mooie bonus actie met prima voorwaarden. Aanrader!


Voetbalwedden review van Bet777 : https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/bet777/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zo goed als alle bookmakers passen deze regel toe, Erik. Ik snap je frustratie en ik ben zelf ook geen grote fan van Bet777, maar in dit geval kun je ze niets verwijten.

Kijk vandaag bijvoorbeeld naar de etappe in de Tour. Ik had de bets van Chefspijker meegepeeld op Unibet, waaronder de H2H Quintana eindigt voor Froome in deze etappe. Dankzij een gelukje is dit goed gekomen. Froome rijdt een stuk voor Quintana uit, die hem nooit nog zou hebben ingehaald, ware het niet dat Froome viel en zijn fiets stuk was.

Bet Quintana voor Froome wordt door Unibet uitbetaald, ook al loopt Froome dankzij een beslissing van de jury achteraf alsnog seconden uit op Quintana, omdat ze hem dezelfde aankomsttijd geven als Mollema. M.a.w. volgens de officiële uitslag achteraf eindigt Froome voor Quintana.

Dit is nu een voorbeeld van hoe deze regel ook wel eens in je voordeel kan werken. Zoals gezegd gebruiken volgens mij bijna alle bookmakers deze regel en kan je dit Bet777 niet verwijten. Wie weet brengt deze regel je in de toekomst misschien juist eens geluk.
1 Vind ik leuk's
Mijn eerste €100 euro cashback verloren en kreeg dit terug in de vorm van €100 euro bonusgeld, misschien dat de regeltjes veranderd zijn? Moest het 3 keer rondspelen, heeft overigens wel goed uitgepakt. Nu moet ik eerst uitbetalen, een paar dagen wachten en vervolgens weer €100 storten voor de tweede cashback bonus, een beetje krom, maar ach. ;-)
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984
Ja is sinds 1 maart veranderd.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Vandaar, was ook wel een beetje te mooi eigenlijk he. Nog steeds een topbonus overigens.
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984
Weet iemand hoelang een opvraging duurt van bet777 naar neteller?
0 Vind ik leuk's
Bedoelde opvraging naar de bank
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de interesse heren :s
0 Vind ik leuk's

Beetje rare ervaring gehad met Bet777 zojuist. Ik zit er even voor de bonus, wilde wat kleingeld plaatsen op winnaar game 10 (tennis). Plaats rustig de bet, bet wordt geverifieerd en ineens zie ik game 10 veranderen in game 11. Dat alles zonder dat ik kan annuleren en het geld al van mijn account af is.

Even de chat in gegaan en krijg als antwoord: ''ja dat is normaal bij tennis''.


Goed, wil er niet al te groot probleem van maken, maar vind het toch frappant dat Bet777 zomaar even zonder jouw wil je eigen bets aanpast. Ik zou zeggen kijk er mee uit.

1 Vind ik leuk's

Tja als je de recenties zou lezen zou je al mee hebben gekregen dat bet777 drama is. Zowel met bonussen en live betten gebeuren vaak rare dingen. Wegwezen daar!

0 Vind ik leuk's
Op do. 21 dec. 2017, 15:45 schreef totomaster:

Tja als je de recenties zou lezen zou je al mee hebben gekregen dat bet777 drama is. Zowel met bonussen en live betten gebeuren vaak rare dingen. Wegwezen daar!

Als we jouw recensies moeten geloven, kunnen we haast nergens meer terecht.


Maar ontopic, wel erg vreemd idd fr18.

8 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.