Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Bet777.be

Afgelopen vrijdag, 29 januari, heb ik gebruik gemaakt van de bonus op Bet777.be. De bonus houdt in dat je tot 100 euro stort. Je eerste bet is dan met garantie tot 100 euro. Je kan een live-bet plaatsen, maar ook pre-match. De keuze van sport maakt niet uit.


Mijn bet was als volgt: FSV Mainz '05 speelt thuis tegen Borussia Mönchengladbach. De odd voor een overwinning van Mainz'05 staat op 2.40. Een inzet van 100 euro zou dus 240 euro op kunnen leveren. Wanneer FSV Mainz '05 de drie punten niet in eigen huis weet te houden, krijg ik een klein half uur na de wedstrijd keurig 100 euro op mijn Bet777 account. Ik heb dan de mogelijkheid dit, zonder restricties, weer terug te laten storten op mijn rekening.


In mijn geval pakte het goed uit. Mainz won en ik had tien minuten na de wedstrijd 240 euro op mijn rekening. Om te kijken hoe gemakkelijk ik het geld weer terug op mijn bankrekening zou hebben, maakte ik direct gebruik van het terugstorten. Aangezien er een weekend tussen zat, duurde het iets langer. Vandaag, woensdag 3 januari, heb ik het geld keurig terug gestort gekregen.


Samengevat: een mooie bonus en ook de randvoorwaarden zijn prima. Aangezien de site niet heel duidelijk aangeeft hoe de bonus actie werkt, heb ik nog even contact opgenomen met de 'live-helpdesk'. Ik kreeg vlot een helder en duidelijk antwoord. Wat mij betreft een hele mooie bonus actie met prima voorwaarden. Aanrader!


Voetbalwedden review van Bet777 : https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/bet777/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
in 3-02-2016 09:42 Bookmakers
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
totomaster:
Heb gister documenten gestuurd kreeg vandaag email dat ze goed zijn ontvangen dat de afdeling ernaar gaat kijken en dan duurt t nog 2 tot 3 dagen volgens hun. Hoop dat ik het donderdag max heb :)


Ze doen blijkbaar steekproeven. Ik ken ook iemand die na het versturen van de documenten ook nog gebeld werd voor een bevestiging. Mijn eigen ervaring is dat ik gewoon kon laten uitbetalen zonder een document te sturen of iemand van bet777 aan de telefoon te hebben.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Na een week en het opsturen van een kopie van mijn legitimatiebewijs, heb ik vandaag mijn bedrag binnen van de welkomstbonus.
Netjes geregeld, duidelijke communicatie, prima gegaan.
0 Vind ik leuk's
Gisteren gebruik gemaakt van de tweede 100 euro storting. Dit keer verloor ik de weddenschap (100 euro ingezet op combi: winst Barca & Bayern @ 4.20). Vanmorgen aan de online helpdesk gevraagd hoe ik 100 euro bonusgeld terug kon krijgen. Dit kon door een mail te sturen naar support@bet777.be. In de mail hoeft alleen te staan dat je graag je bonusgeld op je account wil hebben. Ter volledigheid heb ik ook nog even mijn gebruikersnaam toegevoegd.

Inmiddels staat de 100 euro bonusgeld op mijn account. Dit moet ik drie keer rondspelen voor 25-03-16. Prima service! (y)
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Recent een eerste uitbetaling gedaan bij deze bookmaker, geld stond binnen 2 dagen op mijn Skrill account.
Mijn complimenten voor deze bookmaker!
0 Vind ik leuk's
-
Ik vind dit een goede bookmaker. De welkomstbonus is top en de site is duidelijker. Prima bookmaker.
1e keer 100 inzet verloor ik, toen heb ik dat refunded gekregen en 3x alles ingezet op odds boven de 1.70 en daar 850 euro uitgehaald.
De terugstorting neemt inmiddels al wel 5 dagen in beslag, dat mag van mij wel wat sneller. :)

Zeker aangezien ze liefst 2x die bonus voor je beschikbaar hebben maakt het een ideale bookie!
0 Vind ik leuk's
Vind bet777 zeker goede site maar ook een hele vage site op zijn tijd. Ik krijg mails dat ik gebruik kan maken van 20cashback en dan stort ik speel ik vraag ik om cashback zegt die gewoon dat ik geen bonussen meer krijg. Waarom? Geen uitleg. Ik moet het gewoon accepteren dat ik komende tijd geen recht heb op geen een bonus. Ik vraag weer mag ik uitleg waarom dat zo is? Nee geen uitleg je zult het moeten accepteren. haha wel lachen dit voor de rest goede bonussen!
0 Vind ik leuk's
Net gelukkig mijn bonus rondgespeeld maar beetje vaag behandeld bij een bet in de afgelopen F1 (Silverstone).

Ik had ingezet op Max Verstappen to win voor een odd van 10. Wist eigenlijk wel dat hij niet ging winnen vandaar dat ik op een E/W had ingezet (2x€5). Oorspronkelijk finishte hij als derde maar door een tijdstraf is hij volgend de officiële site van de F1 wel tweede geworden. Ik dus de livechat in, moest een mailtje sturen.

Maar tot mijn schrik zeggen ze me dat:

[quote]De bet wordt berekend op de podium plaatsen. De tijd penaltie zal dit niet beinvloeden..

Ik natuurlijk reageren dat ze wanneer het andersom was geweest mijn correcte bet ook wel fout hadden gerekend. Maar daar gaven ze ook geen gehoor aan. Immers:

[quote]Ik begrijp de frustratie maar helaas wordt het zo berekend. Dit is ook na te lezen in de wedgids;

’’Het resultaat dat meetelt voor de uitkomst is die van de podium presentatie.

Eventuele latere diskwalificaties en/of beroepen zullen geen effect hebben op de weddenschappen.’’

Tja, die heb ik niet helemaal doorgelezen. Eigen schuld, dikke bult. Jammer maar dit maakt wel dat ik niet zomaar mijn geld bij deze bookmaker achter laat. Want je kon horen op de radio van Max dat hij niets meer van plan was omdat er waarschijnlijk een tijdstraf aan kwam.
0 Vind ik leuk's
E/W is toch top3 ? Dan had je hem toch sowieso goed?
0 Vind ik leuk's
siht84:
E/W is toch top3 ? Dan had je hem toch sowieso goed?


Tussen 1,2 en 3 zit natuurlijk wel prijsverschil..
0 Vind ik leuk's
siht84:
E/W is toch top3 ? Dan had je hem toch sowieso goed?


Nee dat was een Eachway voor 1/3e van de odds voor plekken 1 en 2, Eachway is niet voor elke match hetzelfde. Bij paardrijden kan het zelfs de eerste 4 zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.