Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Nationale Loterij België

Hallo iedereen ik ben op vele wedsites actief met wisselend succes en heb sinds een paar weken scooore.be ontdekt de weddenschapsite van de nationale loterij in belgie.Dit is een zeer slechte site omdat ze weinig live aanbieden.toch hebben ze iets wat mij aantrekt nl als je een combi van 10 matchen speelt krijg je 35% bonus en als je 9/10 matchen juist hebt krijg je toch nog 10% uitbetaald.Dus met weinig inzet in mijn geval 2.5 euro kan je toch een paar honderd euro s winnen.het is mij nog niet gelukt maar heb toch al een paar keer 9/10 juist gehad en dat leverde toch een mooie winst op.Dit is geen reclame maar toch het proberen waard denk ik.succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mats
Country flagmats in 16-01-2016 19:55 Bookmakers
in 16-01-2016 19:55 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dit zijn mijn matchen voor vanavond.

team napoli over 2.5
over 1.5 bij roda
pec 1x
over 1.5 bij de graafschap
over 1.5 bij villareal
over 2.5 bij deportivo
westerlo 1x
ohl leuven 1x
over 2.5 bij deinze
over 2.5 bij nantes

inzet 2.5 euro odd 84.43

winst 211.07 +35% = 285 euro.
0 Vind ik leuk's
voorlopig 7/9 deportivo is nog bezig.de 2 laagste odds gingen fout over 1.5 bij roda en villareal spijtig.matchen voor zondag:

liverpool-man u 1x odd 1.3
stoke-arsenal 1x odd 1.75
lorient-monaco over 1.5 odd 1.35
feyenoord-psv x2 odd 1.5
real-gijon over 3.5 odd1.45
barca-bilbao over 3.5 odd 1.9
gent-anderlecht x2 odd 1.55
lokeren-standard over 2.5 odd 1.8
union-lierse x2 odd 1.75
getafe-espanyol over 1.5 odd 1.4

odd=86.76 x2.5 +35%=291.93 euro.

ik weet dat dit moeilijk is en je moet ook het nodige geluk hebben maar de inzet is dan ook laag.
0 Vind ik leuk's
Is wel een interessante site om funbets te spelen, zo te horen.

Ik heb maar een account aangemaakt en geld overgeschreven. Voor elk weekend één of enkele funbetjes met kleine inzet. Thanks voor de info, Mats (y)
0 Vind ik leuk's
Dit is bij meerdere bookmakers zo. Zulke grote combo's maken is gewoon puurweg gokken en wint op de lange termijn nooit niet. Dat is ook de reden dat je een extra % erop krijgt. Ik ga dit topic dan ook sluiten aangezien dit niks met voetbalwedden te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.