Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Realdealbet

Beste leden,

We hebben een nieuwe bookmaker review geplaatst, dit keer van realdealbet.com.

Lees 'm hier

Uiteraard zijn we ook erg benieuwd hoe jullie over deze bookmaker denken! We hebben daarom een 20-tal bonussen geregeld voor nieuwe Nederlandse leden van realdealbet. Wel met een aantal spelregels, maar die nemen we maar voor lief :-)

- Maak een account aan via deze link.
- Geef je accountnaam door aan mij.
- Ik zorg ervoor dat je binnen 48 uur €10 euro bonus ontvangt.
- Vrijspelen: 10x op odds 1.6
- Maximum cash-out: 5x bonusbedrag


#update; om je cash-out te volbrengen moet je je account verifiëren door middel van een storting (min. €10)

-- Of je kunt €20 storten en daarmee de reguliere 100% bonus (RDB100) activeren..

Daarnaast zijn we natuurlijk benieuwd hoe jullie de bookmaker beoordelen, dus wat is er goed en wat is er niet goed; laat het in dit topic weten!

Thanks!
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 10-11-2015 08:55 Bookmakers
in 10-11-2015 08:55 Bookmakers
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat een rare bonusvoorwaarden, 8x bonus + storting op minimaal 3 voudige combo's 1.60 per selectie. Wie deze bonus neemt kan ook gewoon €100 naar mijn skrill storten!!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 12 nov. 2015 om 08:01
mavagen:
multimaker:
Even over de regulier deposit bonus; die is toch helemaal niet aantrekkelijk?
Zie punt 10 uit de algemene voorwaarden: Players from countries not listed in these T&C must wager the deposit once to release the bonus and roll over both the deposit and the bonus 8 times on 3-selection combo bets at odds of at least 1.60 per selection.

Zie ook dit bestaande topic over deze bookmaker: https://www.voetbalwedden.net/topic/real-deal-bet-ervaringen-3335/


De reactie in dat topic komt van mij.
Ik heb het nagevraagd bij Denise92 en zij geeft aan dat het niet op deze combi's hoeft maar gewoon een single bet boven de 1.6 genoeg is.
Daar gaan we dan maar vanuit toch?


Singles boven de 1.6 is voldoende. Combo's kunnen jullie negeren.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 12 nov. 2015 om 08:18
topics.replies.old_quote_title
topics.replies.old_quote_title
''Om de bonus vrij te spelen moet het gestorte geld + ontvangen bonusgeld achtmaal worden rondgespeeld tegen quoteringen van minstens 1.60. Dit is een aantrekkelijk aanbod om te registreren.''
topics.replies.old_quote_title
Wel handig om in een review even te vermelden dat dit rondgespeeld moet worden op combinaties met 3 selecties. Dit is dus alles behalve aantrekkelijk. (n)
topics.replies.old_quote_title
Wat een rare bonusvoorwaarden, 8x bonus + storting op minimaal 3 voudige combo's 1.60 per selectie. Wie deze bonus neemt kan ook gewoon €100 naar mijn skrill storten!!
Singles <-- 1.6 of hoger is voldoende. Italy, Germany, Austria, Denmark, Finland, Sweden, Norway, Japan, Canada, Switzerland, Luxembourg and Australia - 8 times rollover of deposit + bonus. <-- Nederland moet daar nog aan toe worden gevoegd.. excuses voor de verwarring, ook namens Realdealbet.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 12 nov. 2015 om 08:22
jansend10:
denise92:
jansend10:
denise92:
jansend10:
Ik heb nu deze situatie. Ik heb nog niks uitbetaald, maar volgens dit forum is het maximaal 50 euro.



Ik kan volgens hun gewoon alles uitbetalen.


De cash-out max is alleen voor de €10,- bonus.


Maar dit is van de 10 euro bonus. Ik heb verder niet gestort ofzo


Vreemd dat het niet als bonus erop wordt gezet dan :-)

Wellicht krijg je een melding bij het storten als je meer dan 50 wil opnemen..



Ik zal het eens uitproberen, ben benieuwd wat er met de rest van mijn saldo gebeurd.


Je kunt met je €10 free bonus max €50 cashen, de rest wordt daarna gecancelled.

Ik heb trouwens ook begrepen dat je - voordat je kunt cashen - je account eerst moet verifiëren middels een storting (min €10). Stort je €20,- dan kun je de reguliere 100% stortingsbonus (RDB100) activeren.

Excuses voor de verwarring, ook namens Realdealbet.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
is er al duidelijkheid over welk bedrag je nou mag terugstorten als je de 100 procent bonus gebruikt? Moet je nou wel of niet 3 wedstrijden betten met minimum van 1.60?
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
Singles <-- 1.6 of hoger is voldoende. Italy, Germany, Austria, Denmark, Finland, Sweden, Norway, Japan, Canada, Switzerland, Luxembourg and Australia - 8 times rollover of deposit + bonus. <-- Nederland moet daar nog aan toe worden gevoegd.. excuses voor de verwarring, ook namens Realdealbet.
@totomaster: Gewoon even lezen wat Denise92 gepost heeft dus ;-) edit: je eerste vraag snap ik niet helemaal... waarom zou je terugstorten voordat je aan de bonusvoorwaarden hebt voldaan? Dan ben je meestal je (bonus)geld kwijt.
0 Vind ik leuk's
Oh had ik ff gemist sorry..... Bedoelde na de bonus natuurlijk haha. Er stond max 50 euro terugstorten dus vroeg me af als je 200 euro hebt hoe moet je dan terugstorten als je maar 50 mag terugstorten.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 12 nov. 2015 om 17:35
totomaster:
Oh had ik ff gemist sorry..... Bedoelde na de bonus natuurlijk haha. Er stond max 50 euro terugstorten dus vroeg me af als je 200 euro hebt hoe moet je dan terugstorten als je maar 50 mag terugstorten.


#edit lees het verkeerd. Moet ik ff navragen.

Ik denk dat je bonus vervalt.

Nadat je je bonus hebt vrijgespeeld kun je alles gewoon opnemen lijkt me.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Even voor de duidelijkheid als ik 50 euro stort dan mag ik het meteen inzetten op min 2 wedstrijden met een min quot van 1.60 dan heb ik het rondgespeeld toch?
0 Vind ik leuk's
Ik heb zojuist 100 euro gestort, maar heb geen bonusgeld bij geschreven?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.