Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Realdealbet

Beste leden,

We hebben een nieuwe bookmaker review geplaatst, dit keer van realdealbet.com.

Lees 'm hier

Uiteraard zijn we ook erg benieuwd hoe jullie over deze bookmaker denken! We hebben daarom een 20-tal bonussen geregeld voor nieuwe Nederlandse leden van realdealbet. Wel met een aantal spelregels, maar die nemen we maar voor lief :-)

- Maak een account aan via deze link.
- Geef je accountnaam door aan mij.
- Ik zorg ervoor dat je binnen 48 uur €10 euro bonus ontvangt.
- Vrijspelen: 10x op odds 1.6
- Maximum cash-out: 5x bonusbedrag


#update; om je cash-out te volbrengen moet je je account verifiëren door middel van een storting (min. €10)

-- Of je kunt €20 storten en daarmee de reguliere 100% bonus (RDB100) activeren..

Daarnaast zijn we natuurlijk benieuwd hoe jullie de bookmaker beoordelen, dus wat is er goed en wat is er niet goed; laat het in dit topic weten!

Thanks!
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 10-11-2015 08:55 Bookmakers
in 10-11-2015 08:55 Bookmakers
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb 15 gestort maar geen bonus gekregen. Wat zijn de huidige voorwaarden van RBD100?
0 Vind ik leuk's
Op zich raar want toen ik de code gebruikte stond er dat ik minimaal €13 nog wat moest storten en bij die terms staat €20..

Maar nadat ik de 15 minimaal 1x heb rondgespeeld krijg je dus weer 15. Die 30 moet je vervolgens 8x rondspelen op 3 selectie combo bets van 1.6 maar je mag geen over/under market gebruiken..
0 Vind ik leuk's
Hebben ze uhaubt een livechat of is dat gewoon goede schijn? Zelfs om half 2 s'nachts is iedereen bezet..

Dikke aanfluiting deze site. 24/7 dit:

Currently all our chat operators are busy, please contact us via chat later or alternatively you can send us a message and we will reply back as soon as possible. Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Inmiddels 300 euro rondgespeeld wat vrij opneembaar zou moeten zijn maar wordt telkens weer terug gestort.

0 Vind ik leuk's
Iemand enig idee wat er aan de hand is met de website van Realdealbet? Heb vanochtend een storting gedaan en vlak erna kreeg ik deze melding:

Error code 20
The proxy failed to connect to the web server, due to TCP connection timeout.

Op elke device, mobiel internet of wifi, krijg ik deze melding als ik de website wil bezoeken van Realdealbet. Hebben meer mensen hier last van of enig idee wat er aan de hand is?
0 Vind ik leuk's
mavagen:
Iemand enig idee wat er aan de hand is met de website van Realdealbet? Heb vanochtend een storting gedaan en vlak erna kreeg ik deze melding:

Error code 20
The proxy failed to connect to the web server, due to TCP connection timeout.

Op elke device, mobiel internet of wifi, krijg ik deze melding als ik de website wil bezoeken van Realdealbet. Hebben meer mensen hier last van of enig idee wat er aan de hand is?


De website is weer online (Y)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.