Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EXCLUSIEF: €100 bonus voor bestaande klanten van Betfirst!

Betfirst bonus: Betfirst stortingsbonus van 50% tot €100


Voor Belgische en Nederlandse bestaande klanten van Betfirst


In het kader van fraaie bonussen, maakt Betfirst er een lekker weekend van. Bestaande klanten kunnen gebruikmaken van een fraaie stortingsbonus. Je krijgt 50% tot €100 extra op je storting. Wanneer je €200 stort, ontvang je dus €300! Zoals we van Betfirst zijn gewend, zijn ook de rondspeelvoorwaarden weer goed te doen!


Rondspeelvoorwaarden: De storting- en het bonusbedrag moeten in totaal twee keer worden rondgespeeld op odds van 1.50 of hoger.


Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?

  1. Laat je Betfirst gebruikersnaam achter op deze pagina <-- link!
  2. Ga naar de kassa en voer de stortingscode VWBF100 in
  3. Stort een bedrag en ontvang direct 50% bonus


Easy as it is!


-------------------------------


Betfirst bonus: Stort €200 en ontvang €400 (plus €10 free bet!)


Voor Belgische en Nederlandse nieuwe klanten van Betfirst


Nieuwe klanten van Betfirst hebben in dit geval extra geluk! Voordat ze de bovenstaande bonus pakken, kunnen ze eerst gebruikmaken van de welkomstbonus: Stort €200 en ontvang €400! Daarnaast krijgen leden van Voetbalwedden.net ook nog een free bet van €10, wanneer ze minimaal €30 hebben gestort (eerste storting). Het is wel van belang dat de code VWBF wordt gebruikt tijdens het registreren.


Pak de rekenmachine er maar bij, want samen met de bonus voor bestaande klanten gaat de kassa rinkelen. Doordat de voorwaarden van de bonussen zo gunstig zijn, blijven dit absolute buitenkansjes. Mis ze niet!


Rondspeelvoorwaarden: De voorwaarden zijn meer dan gunstig, want je hoeft het bedrag (storting + bonus) maar twee keer rond te spelen op odds van 1.40 of hoger. Hiervoor heb je 30 dagen de tijd. 


Lees hier hoe je zo snel mogelijk aan de welkomstbonus komt


------------------------------


Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben over deze bonussen, drop ze gerust in dit topic.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 26-10-2018 11:54 Bookmakers
in 26-10-2018 11:54 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Superactie in samenwerking met betfirst, top!

1 Vind ik leuk's

geldig tot wanneer de bonus voor bestaande klanten?

0 Vind ik leuk's

En bedankt voor de fijne aanbieding :-)

0 Vind ik leuk's

Top actie! Tot wanneer is deze bonuscode geldig?

0 Vind ik leuk's

Toppers!!

0 Vind ik leuk's

Mooie actie! Hoe lang hebben bestaande klanten de tijd om hun bonus rond te spelen? Net zoals de nieuwe klanten ook 30 dagen?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 26 okt. 2018, 20:01 schreef cherryhustle:

Mooie actie! Hoe lang hebben bestaande klanten de tijd om hun bonus rond te spelen? Net zoals de nieuwe klanten ook 30 dagen?

Je hebt inderdaad 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 26 okt. 2018, 16:48 schreef rikj1994:

geldig tot wanneer de bonus voor bestaande klanten?

De bonus voor bestaande klanten is in ieder geval geldig t/m 30 november 2018. Daarna proberen we de bonus (bij voldoende animo) te verlengen.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Krijg je bonuz gelijk nadat je hebt gestort?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.