Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Exclusief voor VW-leden: 100% bonus tot €100 bij Betfirst


Betfirst: 100% bonus tot ?‚?100 voor bestaande klanten


Betfirst biedt bestaande Belgische en Nederlandse leden van Voetbalwedden.net een zeer fraaie stortingsbonus. Wanneer je een storting plaatst, krijg je tot 100% bonus tot ?‚?100! Als je ?‚?100 hebt gestort, begroet je dus ?‚?200 op je account. Dikke prima, als je het ons vraagt. Deze actie loopt het gehele WK.


Ook de voorwaarden van deze bonus zijn zeer goed te spelen: het volledige bedrag moet binnen 30 dagen twee keer worden rondgespeeld op odds van 1.50 of hoger. Als je bijvoorbeeld ?‚?100 stort, ontvang je ?‚?200. Het bonus- en gestorte bedrag moet je zoals gezegd twee keer rondspelen. Je zal dus ?‚?400 (2x?‚?200) moeten inzetten, alvorens je het bonusbedrag uit kan laten betalen. Goed te doen dus!


Nog geen account van Betfirst? Meld je dan nu aan via deze pagina en pak eerst de briljante 200% welkomstbonus. Zodra je deze hebt vrijgespeeld, kun je gebruikmaken van onze 100% stortingsbonus. Dubbel feest dus!


Wat moet je doen?

  1. Hoe kan ik gebruik maken van deze Betfirst bonus?
  2. Laat je gebruikersnaam van Betfirst achter op de actiepagina
  3. Log in op je Betfirst account
  4. Ga naar de kassa en voer de stortingscode VW100BF in
  5. Maak je storting
  6. Ontvang je storting en je bonus op je account


Mocht je je gebruikersnaam al een keer hebben doorgegeven, kun je direct door naar Betfirst. Dit kun je zien op de actiepagina. De tijd van aanmelden die er in dat geval bij staat klopt overigens niet.


Bekijk deze pagina voor meer informatie en alle voorwaarden van deze bonus


--------


Zoek je nog een bonus voor bestaande klanten? Dan is de onderstaande bonus van Netbet wellicht wat voor jou! Ook deze bonus is het gehele WK geldig.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PromoPeter
Country flagPromoPeter in 14-06-2018 13:13 Bookmakers
in 14-06-2018 13:13 Bookmakers
157 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 16 jun. 2018, 20:01 schreef dionysiou:

Moet de €100 in je wallet staan tot je de bonus krijgt of mag je er wel mee wedden, en stel je voor verliest? Moet je dan opnieuw storten?

Je kunt er uiteraard gewoon mee wedden en zult achteraf alsnog de bonus krijgen. Houd er wel rekening mee dat het rondspelen pas 'begint' vanaf het moment dat de bonus op je account staat. Mocht je dus (een deel van) je gestorte geld kwijt zijn voordat de bonus op je account staan, dan heb je minder geld om je bonus mee rond te spelen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 16 jun. 2018, 20:09 schreef vw-support:
Op za. 16 jun. 2018, 20:01 schreef dionysiou:

Moet de €100 in je wallet staan tot je de bonus krijgt of mag je er wel mee wedden, en stel je voor verliest? Moet je dan opnieuw storten?

Je kunt er uiteraard gewoon mee wedden en zult achteraf alsnog de bonus krijgen. Houd er wel rekening mee dat het rondspelen pas 'begint' vanaf het moment dat de bonus op je account staat. Mocht je dus (een deel van) je gestorte geld kwijt zijn voordat de bonus op je account staan, dan heb je minder geld om je bonus mee rond te spelen.

Duidelijk en logisch! Thanks.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Iemand al..?

0 Vind ik leuk's
Op zo. 17 jun. 2018, 10:23 schreef calucci:

Iemand al..?

Nee maar er staat ook dat het binnen drie werkdagen verwerkt wordt, aangezien het nu weekend is zal het dus nog even duren gok ik.

0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Jongens is die betfirst actie met 100 storten 100 bonus gewoon een kwestie van storten zonder code oid, gewoon spelen en dan komt later de 100 bonus? En ook als ik nog 100 heb staan? Thanx!

0 Vind ik leuk's

Iemand al gekregen ?

0 Vind ik leuk's

Nog niks man maar gisteren pas gestort en gespeeld en binnen drie werkdagen dus max woensdag helaas haha. Wat zijn de overige ervaringen, komt het snel haha?

0 Vind ik leuk's

k heb ook 100 euro gestort. storting staat op betfirst account, nu inderdaad afwachten.

0 Vind ik leuk's
groen geel

Werkdag 1 - helaas...:hugging: :hugging:

0 Vind ik leuk's

vrijdag gestort nu maandag nog niks wilde all in over 2.5 Tg belgie @ 2.65 doen .pffff was mooi begin geweest.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.