Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Freebet actie Betfirst Brugge vs Anderlecht

Zijn er meerdere leden die mee hebben gedaan aan deze actie en hun freebet niet hebben ontvangen?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bearcon
Country flag bearcon in 26-08-2018 14:49 Bookmakers
in 26-08-2018 14:49 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Yeps, ook niet ontvangen inderdaad.

0 Vind ik leuk's

Komt meestal volgende dag

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Inderdaad heb ik de freebet ook niet ontvangen. In de actie was aangekondigd dat die direct gegeven zou worden, zodra de bet geplaatst was (heb voor de zekerheid hier een screenshot van gemaakt), dus na 10 minuten contact gezocht met de supportdesk.


Die vertelde me dat de bet eerst gesettled moest worden voordat de freebet gegeven kon worden. Want de orginele bet kon gecanceld worden en dan zou iemand ten onrechte een freebet ontvangen. Begrijp ik, maar dat had men dan voor het aankondigen van de actie moeten bedenken.

Daarna werd me verteld dat de bet tijdens de rust gesettled moest worden, dan zou men een freebet krijgen. Werkte voor mij niet, want ik had een bet tot het einde van de wedstrijd, maar was ook niet vermeld in de promo.


Toen de dame van de support-desk uiteindelijk geen weerwoord meer had, werd me verteld dat ik contact met de afdeling marketing op moest nemen, Helaas werkt die niet gedurende het weekend. Maar een email kunnen ze morgen zeker van me verwachten.


Vermeldenswaard is ook dat de freebet alleen geldig zou zijn voor de rest van de wedstrijd Brugge-Anderlecht ...


Al met al een slecht doordachte actie van Betfirst ... En het lijkt erop dat de support desk niet bevoegd is zelf problemen op te lossen ...


Al met al slechte reclame van Betfirst. Ik hoop dat ze mijn klacht morgen snel en netjes afhandelen.

3 Vind ik leuk's
Op zo. 26 aug. 2018, 18:03 schreef caantjes:

Komt meestal volgende dag

Nee, volgens de promo zouden we hem direct krijgen, want hij moest tijdens dezelfde wedstrijd gebruikt worden.

0 Vind ik leuk's


Yep, mijn fout - ik las op mijn telefoon en dacht aan een actie van Napoleon (die ik had gespeeld).

BetFirst lijkt er recent met de pet naar te gooien. Ik ben ze inmiddels ook behoorlijk zat.

3 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op zo. 26 aug. 2018, 18:05 schreef TVNTVN:

Inderdaad heb ik de freebet ook niet ontvangen. In de actie was aangekondigd dat die direct gegeven zou worden, zodra de bet geplaatst was (heb voor de zekerheid hier een screenshot van gemaakt), dus na 10 minuten contact gezocht met de supportdesk.


Die vertelde me dat de bet eerst gesettled moest worden voordat de freebet gegeven kon worden. Want de orginele bet kon gecanceld worden en dan zou iemand ten onrechte een freebet ontvangen. Begrijp ik, maar dat had men dan voor het aankondigen van de actie moeten bedenken.

Daarna werd me verteld dat de bet tijdens de rust gesettled moest worden, dan zou men een freebet krijgen. Werkte voor mij niet, want ik had een bet tot het einde van de wedstrijd, maar was ook niet vermeld in de promo.


Toen de dame van de support-desk uiteindelijk geen weerwoord meer had, werd me verteld dat ik contact met de afdeling marketing op moest nemen, Helaas werkt die niet gedurende het weekend. Maar een email kunnen ze morgen zeker van me verwachten.


Vermeldenswaard is ook dat de freebet alleen geldig zou zijn voor de rest van de wedstrijd Brugge-Anderlecht ...


Al met al een slecht doordachte actie van Betfirst ... En het lijkt erop dat de support desk niet bevoegd is zelf problemen op te lossen ...


Al met al slechte reclame van Betfirst. Ik hoop dat ze mijn klacht morgen snel en netjes afhandelen.

Heb hetzelfde te horen gekregen als jou, TVNTVN. Ik was van plan om mijn cash weddenschap van €10 en mijn freebet in te zetten op twee verschillende correcte scores aan de rust (toeval hoor, want zoals je al vermeldde, stond er niet in de voorwaarden dat jouw weddenschap aan de rust zou moeten zijn gesetteld). Oorspronkelijk wilde ik 1-0 en 1-1 inzetten, maar net voor ik mijn cash weddenschap wilde bevestigen, viel de goal van Club in de 2de minuut. Toen heb ik mijn plan aangepast en wilde ik 1-1 en 2-1 als ruststanden plaatsen. Nadat ik mijn cash weddenschap van €10 op een 1-1 ruststand had geplaatst, wilde ik dus mijn €10 freebet op een 2-1 ruststand plaatsen. De odd hiervoor was toen rond de 6 of 7. Maar helaas, geen freebet te bespeuren.


Toen ben ik ook maar de chat ingedoken om uitleg te vragen. Daar gaf Eva mij aan dat de freebet pas aan mijn account zou worden toegevoegd nadat mijn cash weddenschap zou zijn verwerkt (lees: afgelopen), met dezelfde reden die jij aangeeft, namelijk dat de cash weddenschap eventueel nog zou kunnen worden gecanceld of gevoid (bv. DNB weddenschappen). Dat begrijp ik, maar in de voorwaarden staat duidelijk het volgende: "Spelers zullen automatisch de free bet ontvangen nadat zij de eerste weddenschap hebben geplaatst." Het laatste woordje is hier duidelijk 'geplaatst' en niet 'verwerkt' of 'afgelopen'. Ik heb dan ook onmiddellijk aangegeven dat dit tegenstrijdig is met de voorwaarden, maar Eva gaf aan dat zij hier niets aan kon doen en dat ik dan maar een klacht moest sturen naar support.nl@betfirst.be, wat ik uiteraard ook heb gedaan. Eva bevestigde ook nog dat ik na de eerste helft, wanneer mijn cash weddenschap was verwerkt, mijn freebet zou ontvangen. Ok, ik was het er niet mee eens, maar meer dan een klachtenmail kon ik niet sturen.


Om alles nog erger te maken eindigde de eerste helft op 2-1, waardoor ik dus een bedrag van meer dan €50 ben mis gelopen, simpelweg omdat Betfirst zijn zaakjes niet op orde heeft. Uiteraard leidde dit tot nog meer frustraties.


Onder de rust dan toch maar gekeken of ik mijn freebet kon inzetten, maar er was nog steeds geen spoor van een freebet te vinden. Mijn cash weddenschap was ondertussen nochtans verwerkt. Ik heb dan nog gewacht tot de tweede helft was gestart, maar nog steeds stond er geen freebet op mijn account. Dan maar opnieuw de chat ingedoken, waar ik opnieuw Eva als gesprekspartner kreeg. Nadat ik haar had duidelijk gemaakt dat ik, ook na de verwerking van mijn cash weddenschap, nog steeds geen freebet had ontvangen, vertelde Eva doodleuk dat deze in de tweede helft zou worden toegevoegd, zonder te specifiëren wanneer in de tweede helft. Dit was volgens haar de werkwijze om een freebet toe te wijzen. Gelukkig zat ik op een stoel, want anders was mijn broek spontaan afgezakt. Ik kon mijn oren/ogen niet geloven. Volgens de voorwaarden zou ik mijn freebet al na 5 min. van de wedstrijd, net nadat ik mijn cash weddenschap had geplaatst, hebben moeten ontvangen. Vervolgens vertelde men dat ik mijn freebet zou ontvangen na verwerking van mijn cash weddenschap, dus in mijn geval na 45 minuten van de wedstrijd. En men eindigde met mij mee te delen dat mijn freebet 'ergens' in de tweede helft zou worden toegevoegd (na 60 min? na 70 min? na 80 min?...??? Geen idee!). Ik heb haar dan maar gevraagd hoe zij zelf zou reageren als ze in mijn plaats was. Wat verwacht Betfirst dan van haar leden? Dat je elke minuut in de tweede helft gaat kijken of je freebet al is toegevoegd? Uiteraard heb ik hier geen antwoord op gekregen, enkel dat ze mijn standpunt wel begreep en dat de dienst marketing hier een fout heeft gemaakt door een verkeerde voorwaarde in de beschrijving van de promotie te plaatsen.


Echt waar, wat een ***promotie is mij dat! Ze veranderen de regels en voorwaarden waar je bij staat!


Na 65 minuten van de match heb ik nog een laatste keer gekeken of er een freebet was toegevoegd, maar dit was uiteraard niet het geval. Daarna heb ik mij uitgelogd en een tweede klachtenmail gestuurd.


Het gaat mij niet zozeer om die €10 freebet, hoewel ik hiermee meer dan €50 ben misgelopen. Wel om het feit dat hun voorwaarden niet kloppen en vervolgens zo'n waardeloze antwoorden geven als je om uitleg vraagt.


In mijn mails heb ik allereerst gevraagd om er voor te zorgen dat hun voorwaarden van toekomstige promoties kloppen. Daarnaast heb ik ook om een compensatie gevraagd van dezelfde grootte-orde van mijn gemiste winst. Hier verwacht ik echter niet veel van. Waarschijnlijk krijg ik enkel een €10 freebet op mijn account, waar ik in dit geval uiteraard niet tevreden mee kan zijn.


Ik zal hier nog een update geven wanneer ik een antwoord van Betfirst heb ontvangen.

Bericht gewijzigd door hypnotist86 op zo 26 aug. 2018, 19:12
3 Vind ik leuk's


Hoor graag het vervolg; ik help het je hopen bij deze charlatans

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 27 aug. 2018 om 08:06

Ik heb vanmorgen nogmaals contact gehad met Betfirst klantenservice en heb netjes m'n freebet ontvangen. Ze zeiden dat waarschijnlijk de promotie niet van te voren had geactiveerd, terwijl ik dat 100% zeker wel had gedaan. Maargoed het is dus opgelost.

1 Vind ik leuk's

Toch straf dat men dan nog de schuld op de spelers probeert te steken, vind je niet? Ze zouden net wat respect kunnen terugverdienen door toe te geven dat deze actie erg slecht is voorbereid en afgehandeld.

1 Vind ik leuk's

Zoals verwacht ook hier enkel een €10 freebet op mijn account gekregen. Hieronder de mail die ik heb ontvangen op mijn vraag of er naast de €10 freebet nog een compensatie voor mijn gemiste winst zou komen.


"Beste,


Hartelijk dank voor het contacteren van betFIRST. De marketing afdeling heeft helaas medegedeeld dat er geen compensatie zal plaatsvinden. We kunnen geen compensatie aanbieden voor eventuele gemiste winsten voor weddenschappen die nooit zijn geplaatst. Ook is het bedrag aan verkregen free bets en bonussen veel hoger dan je stortingen.


Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva"


Ze komen er zo uiteraard zeer gemakkelijk van af. De weddenschap die nooit geplaatst is, zoals zij zeggen, is net nooit geplaatst omdat er na plaatsing van de cash weddenschap nooit een freebet werd toegevoegd. Je kan moeilijk een weddenschap plaatsen met een freebet die je niet hebt ontvangen.


Ook volgende zin vind ik maar vreemd: "Ook is het bedrag aan verkregen free bets en bonussen veel hoger dan je stortingen". Ik zie niet in wat dit hier mee heeft te maken. Als ik nu veel meer had gestort, zou ik dan wel een compensatie hebben ontvangen?


Zoals altijd heeft de bookmaker het laatste woord en zullen we het hier maar bij laten. Ik ga hier verder geen tijd meer in steken, maar zal dit wel in het achterhoofd houden bij een eventuele review of doorverwijzing van deze bookie.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.