Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Freebet actie Betfirst Brugge vs Anderlecht

Zijn er meerdere leden die mee hebben gedaan aan deze actie en hun freebet niet hebben ontvangen?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bearcon
Country flag bearcon in 26-08-2018 14:49 Bookmakers
in 26-08-2018 14:49 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@hypnotist86


Jij kreeg nog een enigszins inhoudelijke (alhoewel inderdaad onbegrijpelijke) reactie op je klacht ;)

De reactie die ik kreeg ging nog minder op mijn klachten in :


"Goede middag * ,Hartelijk dank voor het contacteren van betFIRST.Jouw free bet van € 10 werd toegekend voor de promotie Bruge-Anderlecht waarop je bent ingegaan & staat klaar in jouw Spelers Account.Onze verontschuldigingen voor een eventueel ongemak.Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.Met vriendelijke groet, * "


(namen weggelaten uit privacy overwegingen)


Mijn conclusie is overigens gelijk aan die van jou ;

Zoals altijd heeft de bookmaker het laatste woord en zullen we het hier maar bij laten. Ik ga hier verder geen tijd meer in steken, maar zal dit wel in het achterhoofd houden bij een eventuele review van of doorverwijzing naar deze bookie.


Tenslotte :

@hypnotist86

Je had een interessante inzetstrategie voor deze wedstrijd (gokken op de meest waarschijnlijke doelscores bij de rust).

Het zou best wel eens kunnen dat ik die strategie in de toekomst ook wel eens ga gebruiken.

Bericht gewijzigd door TVNTVN op ma 27 aug. 2018, 15:32
1 Vind ik leuk's


Ik zou BetFirst voortaan maar mijden, als ik jullie was.

1 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.


Dit - Echt waar, wat een ***promotie is mij dat! Ze veranderen de regels en voorwaarden waar je bij staat!


Bijvoorbeeld; maar de support is gewoon slecht /arrogant. Antwoorden van niks, en je krijgt altijd zelf de schuld terwijl ze volop fouten maken.

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Ik vind betfirst echt een hele fijne bookie. Helaas niet altijd even slim wat betreft acties, waardoor ik incalculeer dat er soms wat mis gaat wat me dan onterecht wat geld kost maar dat neem ik maar voor lief dan.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.