Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gelimiteerd op Tonybet na grote winst

goedendag mede gokkers,
ik heb een vraagje ik heb sinds eergister bij tonybet een mooie winst gepakt van 5oo euro maar tot mijn verbazing zag ik dat ik opeens maar max 8 kon inzetten. wat is nou het doel van het limiteren het is toch de bedoeling dat ik blijf inzetten van wat ik doe want als ik bet is dat zoiezo rond de 50 a 70 euro iemand ervaring hiermee wat de reden hiervan is.
jan
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jantoefi
Country flagjantoefi in 30-07-2013 00:44 Bookmakers
in 30-07-2013 00:44 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja dan vinden ze dat je te veel hebt gewonnen en kun je niet zo hoog meer inzetten, welkom bij de club.
Euro bookies hanteren dit wel vaker, Unibet, Nordicbet, Betsson en bij bijv. Stan James mag ik helemaal niet meer spelen. Marathon is mss geen Euro bookie, maar ook daar mag ik op sommige wedstrijden maar gewoon 1 euro spelen.
Vandaar ook dat je beter bij SBO, 12Bet, Dafabet en via een omweg bij Pinnacle kunt spelen.
0 Vind ik leuk's
Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 14:31
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
bedankt voor de informatie,
vind het tog een rare gang van zaken ik dacht dat het juist de bedoeling was om een klant maat te laten blijven spelen.
0 Vind ik leuk's
jantoefi:
bedankt voor de informatie,
vind het tog een rare gang van zaken ik dacht dat het juist de bedoeling was om een klant maat te laten blijven spelen.
Waarom vind je dat raar? Is gewoon heel slim van de bookmakers, zolang je verlies maakt mag je zolang doorspelen als je wilt, maak je winst dan willen ze van je af, want dan kost je alleen maar geld......
Maar zoals knight al zei is dit vooral bij euro bookmakers zoals Tonybet en Unibet die niet zoveel voorstellen. Neem gewoon een account bij een Asian Bookmakers dan zal je dit probleem niet hebben. ;-)
0 Vind ik leuk's
Welke asian bookie raad jij/jullie aan?
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
SBO en daarnaast 12Bet al begrijp ik dat die laatste geen Nederlanders meer neemt of gaat uitschrijven. Dafabet is dan je alternatief.
Pinnacle voor de niet Nederlanders, ik speel daar zelf niet, maar je kan dit wel fixen via een asian connect, maar dan moet je jezelf even goed laten informeren hoe dat werkt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.