Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoeveel krijg ik uitbetaald bij Scooore?

Hallo,

onlangs ben ik beginnen spelen bij scooore! van de nationale loterij. Ik speelde via het systeem 4/5 en 5/6. De vorige keer zette ik 1 euro per weddenschap in (6 euro in totaal). Ik had er één fout en de uitbetaling was slechts 4,06 euro??!!

Kan iemand mij zeggen hoe dit systeem werkten hoeveel ik ga winnen bij volgende gokbriefjes? (mits de openstaande wedstrijden gewonnen worden)

Alvast bedankt!

[URL=http://s449.photobucket.com/user/JonasBrothersHeavyFan/media/20150201_123818.jpg.html][/URL]
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robbiebomb
Country flagrobbiebomb in 1-02-2015 11:45 Bookmakers
in 1-02-2015 11:45 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Simpel. Aan de hand van jet eerste formulier werkt het zo. Je hebt alle wedstrijden goed, aangezien je Manchester United rood hebt gemarkt, ze wonnen gister met 3-1.

Maar stel dat je die WEL fout had, dan zou je wedstrijd nummer 50 moeten wegdenken. Je hebt 5 verschillende kansen om een combi te winnen 1 2 3 4 en 5.

50 = manchester u - leicester puur als voorbeeld, want deze is wel goed namelijk.
60 = psv - willem II

Je ziet in je tabel dat alleen combinatie nummer 2 goed is.

Stel dat ook PSV niet zou winnen, dan had je geen enkele combinatie goed.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Je kan ook beter gewoon online spelen op unibet bijvoorbeeld, daar kun je steeds perfect zien bij de systemen welke combinatie hoeveel opbrengt zonder zelf te gaan rekenen.

waar je ook rekening moet mee houden ... als je een systeem speelt en er is er 1 fout .... dat je meteen 4 weddenschappen verliest van 1€ ... en er maar 1 overblijft van 1 € die winnend is .....

dan is het gewoon 1x de winnende quotes ....

leuker is het als je bijvoorbeeld een systeem 2/5 speelt met 5 wedstrijden... met hogere quoteringen (zoals draws) ... dan loopt het ook al op vanaf 2 juiste bets ...
dan zet je 10x een bepaald bedrag in ... maar bijvoorbeeld met 2 juiste draws 3.3 x 3.3 zit je ongeveer aan je 10 euro terug ... als er dan nog een derde of vierde draw juist is is het heel leuk ...

voordeel online bij unibet is dat je systemen kan aftasten met een basisinzet van 0.10€ ipv 1€ ...
0 Vind ik leuk's
Tevens zul je zien, de noteringen bij scooore liggen belachelijk laag in verhouding met online bookmakers .... jouw krantenboer wil ook zijn deel !
0 Vind ik leuk's
Klopt wat Lohocla zegt, je kan beter op internet spelen dan in de plaatselijke krantenwinkel. De computers van Betfirst passen hun odds wel aan naargelang de odds worden aangepast op internet, bij Scooore worden de odds in het begin van de week bepaald en houden voor de rest geen rekening met veranderingen aangezien ze al afgedrukt zijn. Je kan er ook zaken doen maar anderzijds zijn de noteringen zo belachelijk laag dat je al echt goed moet gaan zijn om op lange termijn iets of wat winst eruit te halen.
0 Vind ik leuk's
TS reageert toch niet meer, onbeschoft.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.