Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie over bookmaker: Tempobet

Ik heb al aantal x in de chat gevraagd of iemand weet of tempobet een bonus hanteert, niemand weet dit eigenlijk. Volgens mij hebben ze behoorlijk goede odds alleen is deze bookie (nog) niet zo bekend.
Zou iemand wat meer kunnen vertellen, ervaringen en of ze bonus gebruiken?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar markhave
Country flagmarkhave in 6-08-2013 16:03 Bookmakers
in 6-08-2013 16:03 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tempobet wordt veel gebruikt door de Turkse spelers en ze zijn behoorlijk snel met het uitbetalen (Neteller: binnen 5 minuten)
Tot zover heb ik geen slechte ervaringen gelezen.
Ik maak zelf geen gebruik van Tempobet!
0 Vind ik leuk's
Money Management! futboldanismani.blogabet.com
http://www.top100bookmakers.com/bookies_tempobet.php
laatste tijd blijkbaar moeite met uitbetalen en het beantwoorden van mails, als je dat een pre vind kan ik je ook bwin aanraden :P. Verder heb ik er zelf nog nooit van gehoord, het heeft wel wat weg van lumibet (zo'n bookie die blijkbaar bij het balkan gepeupel in trek is). Je kan ook naar tempobet88.com gaan, dan kom je op tempobet22.com uit, vind het maar een gare bende als ik het zo even snel doorlees.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
snka2511:
https://www.voetbalwedden.net/odds' target='_blank' rel='follow'>odds dus daarom de interesse, maar laat nu maar doen :p plus dat ze ook alleen betalingsmogelijkheden aanbieden waar ik niet aan doen
0 Vind ik leuk's
markhave:
Ik heb al aantal x in de chat gevraagd of iemand weet of tempobet een bonus hanteert, niemand weet dit eigenlijk. Volgens mij hebben ze behoorlijk goede odds alleen is deze bookie (nog) niet zo bekend.
Zou iemand wat meer kunnen vertellen, ervaringen en of ze bonus gebruiken?
futboldanismani:
Tempobet wordt veel gebruikt door de Turkse spelers en ze zijn behoorlijk snel met het uitbetalen (Neteller: binnen 5 minuten)
Tot zover heb ik geen slechte ervaringen gelezen.
Ik maak zelf geen gebruik van Tempobet!
snka2511:
https://www.voetbalwedden.net eerst even uitzoeken of deze bookmaker te vertrouwen is.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik vraag het ook niet voor niks hier he!
Wat bedoel je met komende licenties?
0 Vind ik leuk's
markhave:
Ik vraag het ook niet voor niks hier he!
Wat bedoel je met komende licenties?

Weet ik! (y) (y)
Licenties doel ik meer op de grote partijen die straks overblijven in Nederland en België. Besef dus ook goed waar jij je geld parkeert en open hebt staan. Maar dat is pas in 2015. Ik kan over deze bookmaker nauwelijks informatie vinden...
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Zijn er al mensen bekend met deze bookmaker? Zie dat ze bijna altijd de hoogste odds aanbieden...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.